Oficiální oznámení očekávaného remasteru střílečky Crysis přineslo pouze základní sadu informací o cílových platformách a technickém vylepšení, kterým si má téměř 13 let stará hra v dohledné době projít. Všechno ostatní si lidé z Cryteku nechávají pro sebe a skutečné odhalení, jak vylepšená verze vypadá a co nového přinese, si alespoň prozatím nechávají pro sebe. Nemohou se proto divit, že se fanoušci i novináři chytli vyjádření šéfa studia Saber Interactive, které je za remaster odpovědné a kde pravděpodobně nevzniká jen jeden takový titul. Už na konci minulého týdne Willits řekl, že pracovat s Crytekem na těchto hrách je skvělé a slíbil, že bližší informace o remasterech přinesou již brzy. V kombinaci s tiskovou zprávou, která mluvila o původních kampaních, se pak mělo všeobecně za to, že bonusem remasterovaného Crysis může být také obsah ze spin-offu Crysis Warhead, případně další díly série. Nic z toho však podle Cryteku neplatí.
Informaci přinesl magazín Inverse, kterému se podařilo získat strohé, leč všeříkající vyjádření Cryteku: „Obsahem Crysis Remastered je pouze původní hra. Nezahrnuje ani Warhead ani další díly této série.“ Ruku v ruce s tímto prohlášením jde i smazání původního Willitsova příspěvku na Twitteru a předchozí informace o tom, že remaster Crysis nebude obsahovat ani multiplayer. Ve výsledku tak pravděpodobně dostaneme mnohem menší balíček, než se původně zdálo, nebo jak by mohly naznačovat ambice hry a přízeň fanoušků. Není ovšem vyloučeno, že si Crytek bude chtít pouze otestovat, nakolik se všeobecné nadšení přetaví v prodeje a zda bude ekonomicky výhodné pouštět se v budoucnu do něčeho podobné minimálně se zmiňovaným Warhead.
Obsahem Crysis Remastered je pouze původní hra. Nezahrnuje ani Warhead ani další díly této série.
Na přetřes navíc stále přichází otázka, co nového může remaster Crysis nabídnout v porovnání s nepřeberným množstvím grafických modifikací, které pro tuto hru v uplynulých letech vyšly. Z prvních informací se zdá, že tím největším tahákem bude ray-tracing, toho si však užijí pouze hráči na počítačích a konzolistům na PS4, Xboxu One a Nintendu Switch zůstane odepřeno. Pak bychom se bavili pouze o standardním způsobu vylepšené grafice a nových efektech, jak slibuje Crytek, pořád by to ale nemuselo stačit, aby se o Crysis znovu mluvilo jako o nástroji pro testování výkonu dané platformy. Upřímně, i my jsme poměrně napnutí, co Crytek v létě představí a hlavně jaká bude reakce na samotnou hru, která má šanci vyvrátit/potvrdit, jak moc se střílečky za uplynulou dekádu změnily.
Napsat komentář
Pro přidávání komentářů se musíte nejdříve přihlásit.