Zatímco první značně polarizující recenze remaku survival hororu Resident Evil 3 už jsou na světě, my společně s vámi stále čekáme na možnost novinku si vyzkoušet. Díky magazínu Video Games Chronicle máme ale přinejmenším k dispozici lepší představu o týmu, který na vylepšené verzi pracoval. Jak už jsme psali před časem, novinka vznikla pod dohledem Capcomu, ale mimo jiné v režii nového japonského týmu M-Two. Multiplayerový Resident Evil: Resistance má zase na svědomí tchajwanské studio NeoBards Entertainment.
M-Two tvoří bývalí zaměstnanci Capcomu a PlatinumGames a studio vede někdejší šéf Platinum Tecuja Minami. Závěrečné titulky remaku prozradily, že Minami u hry figuroval v roli výkonného producenta. Sám přitom v Capcomu působil v letech 1987 až 2006 a coby producent se už dříve podílel na hrách z této série. Na kontě má první Resident Evil, Resident Evil Zero i Resident Evil Survivor.
Název studia M-Two má odkazovat na skutečnost, že Minami prý chtěl do týmu i svého někdejšího kolegu a autora Resident Evilu
I když Capcom pomohl vznik studia M-Two financovat, jedná se údajně o nezávislý tým, který funguje přibližně rok a půl. Mezi autory se v titulcích podle VGC objevují další jména bývalých vývojářů Capcomu a PlatinumGames. Nyní má tento tým podle nepotvrzených zpráv pracovat na nějakém dalším větším remaku pro Capcom. Není však jasné, o jakou hru jde.
Magazín Video Games Chronicle už před pár měsíci naznačil, že název studia M-Two má odkazovat na skutečnost, že Minami prý chtěl do týmu i svého někdejšího kolegu a autora Resident Evilu. Šindži Mikami však zřejmě dal přednost tomu zůstat tam, kde je, tedy ve studiu Tango Gameworks, která založil v roce 2010. To dnes patří Bethesdě a kromě dvou vydaných dílů The Evil Within chystá další horor nazvaný GhostWire: Tokyo. Po odchodu z Capcomu se Mikami podílel třeba na hrách Vanquish (PlatinumGames) nebo Shadows of the Damned (Grasshopper Manufacture).
Na Resident Evilu 3 se kromě jmenovaných podílely také týmy K2 Inc a Redworks. Všechny tyto informace jsou důležité pro pochopení toho, jak přesně remake vznikl. Hra měla být ve vývoji přibližně tři roky před svým oficiálním oznámením. Vylepšený Resident Evil 3 využívá RE Engine stejně jako Resident Evil 7, Devil May Cry 5 a remake Resident Evilu 2.
Stejná technologie pohání i multiplayerový Resistance. Ten měl původně vyjít jako samostatná hra, nebo to tak alespoň Capcom prezentoval, pokud nešlo jen o součást celého překvapení. Dnes se nabízí otázka, zda on-line přídavek vydavatel nespojil s remakem třeba také proto, aby nafoukl celkový obsah, protože předjímal, že hráči mohou být zklamaní z kratší délky vylepšené verze RE3, která se odhaduje přibližně na šest hodin.
Napsat komentář
Pro přidávání komentářů se musíte nejdříve přihlásit.