Francouzský tým Passtech Games ve spolupráci s vydavatelem Focus Home Interactive oznamují brzký příchod svého společného projektu do programu předběžného přístupu na Steamu. Oním titulem je akční roguelike RPG Curse of the Dead Gods, které bude k vykoušení už od 3. března letošního roku a které slibuje nabídnout velké výzvy v na první pohled malém balení. Přiložená upoutávka Curse of the Dead Gods slibuje hutné akční dobrodružství zasazené do generovaného fantasy světa, v němž se to bude hemžit pastmi, mocnými bossy i velkým arzenálem použitelných zbraní. Úkolem tohoto izometrického akčního RPG bude probít se zdánlivě nekonečným labyrintem podobně, jako tomu bylo například už v prvním díle série Diablo. Na první pohled přitom nejde o úplně marné přirovnání – Curse of the Dead Gods právě Diablo svým charakterem i herní náplní dost připomíná. V obou případech jde o akční fantasy RPG, ovšem v případě aktuálně představovaného titulu šli autoři například v otázce stylizace ještě o kus dále a hře tím propůjčili nezaměnitelný grafický styl. A nejen to, francouzští vývojáři slibují klasickou hratelnost ozvláštnit sérií nevypočitatelných prokletí.
Ona prokletí plní roli dvousečných zbraní a fungují jako klasické modifikátory hratelnosti, s nimiž musí hráči od začátku a při každém svém pokusu projít temné bludiště chodeb a sklepů počítat. Web hry slibuje například vybuchující těla padlých nepřátel, prokletí spočívající v rozdělení zásahu od nepřátel mezi úbytek zdraví a ztrátu finanční hotovosti, automaticky spouštěné pasti, anebo možnost zmizet nepřátelům z dohledu při vykonávání obranných úskoků. Ve zkratce jde o sudičkami přidělený osud, který může mít pozitivní i negativní vliv na hru a který má potenciál budovat replayabilitu. V plné verzi jich ale bude podstatně více, což samozřejmě platí i pro herní náplň celkově. Sylvain Passot, vedoucí studia Passtech Games, slibuje, že program předběžného přístupu přinese odhadem celkově pouze třetinu z plánované celkové náplně hry. Po předběžném přístupu dorazí do hry mimo jiné i nové zbraně, další herní mechaniky a dodatečné herní režimy. Zda to ale bude stačit pro dostatečné odlišení od řady jiných žánrově podobných titulů, to se teprve uvidí.
Sylvain Passot k projektu svého týmu ještě dodává následující: „Curse of the Dead Gods je naší srdeční záležitosti, s mnoha příležitostmi a možnostmi dalších aktivit z hlediska pokračujícího vývoje. Rádi bychom shromáždili zpětnou vazbu a názory komunity pro volbu nejlepší cesty vpřed. Curse of the Dead Gods je modulární hra s velkou replayabilitou a věříme, že program předběžného přístupu z toho vytěží maximum.“ Další bližší ukázka ze hry pak proběhne už ke konci února, a to v rámci výstavy PAX East, jež se bude konat v Bostonu od 27. února do 1. března. Záhy poté už bude hra k vyzkoušení i pro širší veřejnost a její plná verze by měla dorazit ještě letos.
Napsat komentář
Pro přidávání komentářů se musíte nejdříve přihlásit.