Vývojáři z CD Projektu pokračují i navzdory mnoha předchozím náznakům o konci podpory ve vylepšování Cyberpunku 2077. Na konci loňského roku to byl update na verzi 2.2, který vylepšil fotomód a nad rámec oprav a nejrůznějších vylepšení přidal také řadu kosmetických možností navázaných na automobily i hráčovu postavu. Vývojáři z polského studia se ale ozvali znovu a s updatem na verzi 2.21 znovu Cyberpunk 2077 vylepšili na všech platformách. Jednou z největších věcí je podpora DLSS 4, resp. funkce Multi Frame Generation s grafickými kartami řady RTX 50, celkově je ale do updatu opět zaneseno množství nejrůznějších oprav, ať už v questech, chování světa a jeho obyvatel nebo v prvcích, které přinesl předchozí update.
Patch 2.21 for #Cyberpunk2077 is being rolled out on PC, PS5, and Xbox Series X|S! 💛
This update adds support for DLSS 4 on PC and introduces various fixes, notably to SmartFrames on Xbox and Photo Mode across all platforms.
Full list of changes: https://t.co/g4PD8vzRzB pic.twitter.com/Dx5MIRJ0gp
— Cyberpunk 2077 (@CyberpunkGame) January 23, 2025
Kompletní výčet změn samozřejmě najdete na obvyklém místě – tedy na oficiálním webu hry v sekci novinek. Někdy jde o vyslovené drobnosti, jako například možnost naspawnovat do fotomódu Adama Smashera v momentě, kdy je V ve výskoku nebo ve vodě. To předtím nešlo, tak abyste náhodou o tuhle možnost nepřišli. Vývojáři se ale zaměřují i na podstatnější věci a opravili například chování některých obchodníků, kteří na vás nemuseli při určité konstelaci vůbec reagovat. Někdy se také ve hře stávalo, že se Johnny objevil ve vašem autě hned dvakrát, což mohlo vyvolat i určité „příběhové“ zmatení, takže i na tohle si vývojáři posvítili. A řešili například i problémy s pořizováním – lépe řečeno nepořizováním – screenshotů na Xboxu při zapnutém HDR.
Tohle všechno pak v posledních dnech opět zlepšilo náladu kolem hry, která byla dlouhou dobu synonymem pro nezvládnutý launch. Vývojáři z CD Projektu se ale dokázali vzchopit, hru postupně vylepšili a vše korunuje hodnocení na Steamu, které se ve slovním pojmenování přehouplo na úroveň extrémně kladné. Vyjádřeno čísly jde o 95 procent pozitivních recenzí z necelých 13 tisíc udělených za poslední dobu. Celkové hodnocení hry nicméně na Steamu zůstává na úrovni 84 procent pozitivních recenzí, což je slovně vyjádřeno jako velmi kladné. Na to reagoval i scenárista Paweł Sasko na Twitteru, který vyjádřil obrovský vděk a radost nad tím, že se něco takového podařilo.
Never dreamt it will be possible 🥺
Over 4 years after the release #Cyberpunk2077 hit Overwhelmingly Positive on Steam 😭
So thankful for your passion, memes, videos, reviews, articles, fan art, cosplay and mods. Much love my chooms! 😭 pic.twitter.com/YXs0AWvCYL
— Paweł Sasko (@PaweSasko) January 22, 2025
Pro přidávání komentářů se musíte nejdříve přihlásit.
Ať si kdo chce co chce říká (Stav při vydání…).