array(48) {
["_edit_lock"]=>
array(1) {
[0]=>
string(15) "1735034211:9383"
}
["_edit_last"]=>
array(1) {
[0]=>
string(4) "9383"
}
["onesignal_meta_box_present"]=>
array(1) {
[0]=>
string(0) ""
}
["onesignal_send_notification"]=>
array(1) {
[0]=>
string(0) ""
}
["onesignal_modify_title_and_content"]=>
array(1) {
[0]=>
string(0) ""
}
["onesignal_notification_custom_heading"]=>
array(1) {
[0]=>
NULL
}
["onesignal_notification_custom_content"]=>
array(1) {
[0]=>
NULL
}
["nadpis"]=>
array(1) {
[0]=>
string(0) ""
}
["_nadpis"]=>
array(1) {
[0]=>
string(19) "field_5b768e4aaf081"
}
["podnadpis"]=>
array(1) {
[0]=>
string(95) "Navzdory předchozím vyjádřením je vznik nejistý. V Tango Gameworks zvažují nové výzvy"
}
["_podnadpis"]=>
array(1) {
[0]=>
string(19) "field_5b768e50af082"
}
["alternativni_vypis"]=>
array(1) {
[0]=>
string(0) ""
}
["_alternativni_vypis"]=>
array(1) {
[0]=>
string(19) "field_5c87e33428d16"
}
["youtube"]=>
array(1) {
[0]=>
string(0) ""
}
["_youtube"]=>
array(1) {
[0]=>
string(19) "field_5b88296e59a70"
}
["sipka"]=>
array(1) {
[0]=>
string(6) "yellow"
}
["_sipka"]=>
array(1) {
[0]=>
string(19) "field_5b8ef4780759d"
}
["seznam_rss"]=>
array(1) {
[0]=>
string(1) "0"
}
["_seznam_rss"]=>
array(1) {
[0]=>
string(19) "field_5e00ae3f6f092"
}
["karta"]=>
array(1) {
[0]=>
string(6) "141529"
}
["_karta"]=>
array(1) {
[0]=>
string(19) "field_5b76921533353"
}
["recenzovana_verze"]=>
array(1) {
[0]=>
string(0) ""
}
["_recenzovana_verze"]=>
array(1) {
[0]=>
string(19) "field_5b76931623120"
}
["skore"]=>
array(1) {
[0]=>
string(0) ""
}
["_skore"]=>
array(1) {
[0]=>
string(19) "field_5b7698f3f97ee"
}
["testovana_verze"]=>
array(1) {
[0]=>
string(0) ""
}
["_testovana_verze"]=>
array(1) {
[0]=>
string(19) "field_5b852d98f5dc9"
}
["plusy"]=>
array(1) {
[0]=>
string(0) ""
}
["_plusy"]=>
array(1) {
[0]=>
string(19) "field_5b76966215002"
}
["minusy"]=>
array(1) {
[0]=>
string(0) ""
}
["_minusy"]=>
array(1) {
[0]=>
string(19) "field_5b76968715004"
}
["hodnoceni"]=>
array(1) {
[0]=>
string(0) ""
}
["_hodnoceni"]=>
array(1) {
[0]=>
string(19) "field_5b76987c0f80b"
}
["galerie"]=>
array(1) {
[0]=>
string(0) ""
}
["_galerie"]=>
array(1) {
[0]=>
string(19) "field_5b76944bc8b60"
}
["galerie2"]=>
array(1) {
[0]=>
string(0) ""
}
["_galerie2"]=>
array(1) {
[0]=>
string(19) "field_5b88191610d51"
}
["galerie3"]=>
array(1) {
[0]=>
string(0) ""
}
["_galerie3"]=>
array(1) {
[0]=>
string(19) "field_5b88192210d52"
}
["boxy"]=>
array(1) {
[0]=>
string(0) ""
}
["_boxy"]=>
array(1) {
[0]=>
string(19) "field_5b853d1b80254"
}
["_pageview_20241223"]=>
array(1) {
[0]=>
string(2) "13"
}
["_thumbnail_id"]=>
array(1) {
[0]=>
string(6) "217990"
}
["_pageview_20241224"]=>
array(1) {
[0]=>
string(2) "76"
}
["response_body"]=>
array(1) {
[0]=>
string(337) "{"id":"7f2f16a1-97dd-4728-bb43-b977d34eadad","external_id":"bb0ed515-8043-3581-9a2d-7d39b85f288c","warnings":["You must configure iOS notifications in your OneSignal settings if you wish to send messages to iOS users.","You must configure Android notifications in your OneSignal settings if you wish to send messages to Android users."]}"
}
["status"]=>
array(1) {
[0]=>
string(3) "200"
}
["_wp_old_date"]=>
array(1) {
[0]=>
string(10) "2024-12-23"
}
["_pageview_20241225"]=>
array(1) {
[0]=>
string(2) "20"
}
}
Letos v květnu Microsoft překvapil rozhodnutím zavřít hned několik svých studií, především pak Tango Gameworks, které mělo na kontě zdařilý a opěvovaný Hi-Fi Rush, a to i ze strany Microsoftu. Nedlouho poté se vývojáři loučili a studio skutečně formálně skončilo, aby se nakonec v srpnu o slovo přihlásila jihokorejská společnost Krafton, která jej koupila společně se značkou Hi-Fi Rush, zatímco The Evil Within a Ghostwire: Tokyo zůstaly v Microsoftu. V pozdějších rozhovorech mimo jiné zaznělo, že v Tangu už bylo půl roku před uzavřením ve vývoji pokračování Hi-Fi Rush, jak uvedla Maria Park, ředitelka oddělení vývoje Kraftonu. Z nedávného rozhovoru IGN s čelními představiteli studia ovšem vyplývá, že Hi-Fi Rush 2 ještě není tak jistou záležitostí, jak se mohlo původně zdát.
IGN vyzpovídalo vedoucího studia Colina Macka, kreativního ředitele a režiséra Hi-Fi Rush Johna Johanase a projektového manažera Kazuakiho Egaširu. Společně se ohlédli do nedávné minulosti za turbulentním rokem, koncem a novým začátkem studia, ale také plánům do budoucna. Navzdory předchozím informacím o tom, že byl Hi-Fi Rush 2 už ve vývoji, Mack nyní upřesnil, že před vrhnutím se na pokračování tým stále zvažuje různé možnosti. Ačkoli tedy i v tuto chvíli pokračování zvažují, ještě nejsou ve fázi, kdy by mohli s určitostí říct, že to je to, co budou dělat jako další projekt. K tomu se přidal i Johanas, podle něhož má mnoho zaměstnanců Tango Gameworks Hi-Fi Rush samozřejmě rádo, ale zároveň mají pocit, že mají na výběr, proto zvažují více možností. Egašira k tomu dodal, že v DNA studia je tvorba nových zážitků, což zůstává i po přesunu pod Krafton. Všichni se pak shodují v tom, že je důležité zkoušet nové věci či celkově přijímat nové výzvy. Johanas i další si Hi-Fi Rush coby značky váží, ale zároveň je podle něj stejně velké riziko dělat pokračování jako dělat něco úplně nového. Kromě toho si nemyslí, že by se po předchozí práci na The Evil Within, DLC a jeho pokračování pustil do dalšího hororu.
Zatím tedy není jisté, co bude pro Tango Gameworks příštím projektem, již brzy však otevřou své brány dalším vývojářům a budoucím kolegům, aby se k nim připojili. Momentálně je ve studiu kolem 50 zaměstnanců, přičemž se podařilo dát dohromady většinu původního týmu, na konci měsíce či v průběhu ledna 2025 pak podle Macka začne nábor s tím, že se dostanou zhruba na 100 lidí. Díky tomu se budou moci soustředit na vývoj jedné hry, zatímco budou bokem experimentovat s dalšími projekty, jako tomu bylo původně právě s Hi-Fi Rush.