array(52) {
["_edit_lock"]=>
array(1) {
[0]=>
string(12) "1734355116:2"
}
["_edit_last"]=>
array(1) {
[0]=>
string(1) "2"
}
["onesignal_meta_box_present"]=>
array(1) {
[0]=>
string(0) ""
}
["onesignal_send_notification"]=>
array(1) {
[0]=>
string(0) ""
}
["onesignal_modify_title_and_content"]=>
array(1) {
[0]=>
string(0) ""
}
["onesignal_notification_custom_heading"]=>
array(1) {
[0]=>
NULL
}
["onesignal_notification_custom_content"]=>
array(1) {
[0]=>
NULL
}
["nadpis"]=>
array(1) {
[0]=>
string(11) "Vortex #333"
}
["_nadpis"]=>
array(1) {
[0]=>
string(19) "field_5b768e4aaf081"
}
["podnadpis"]=>
array(1) {
[0]=>
string(70) "Unreal Tournament, nebo Quake III Arena a rozhovor s Flying Rat Studio"
}
["_podnadpis"]=>
array(1) {
[0]=>
string(19) "field_5b768e50af082"
}
["alternativni_vypis"]=>
array(1) {
[0]=>
string(0) ""
}
["_alternativni_vypis"]=>
array(1) {
[0]=>
string(19) "field_5c87e33428d16"
}
["youtube"]=>
array(1) {
[0]=>
string(11) "jN44DhyqJT0"
}
["_youtube"]=>
array(1) {
[0]=>
string(19) "field_5b88296e59a70"
}
["sipka"]=>
array(1) {
[0]=>
string(6) "yellow"
}
["_sipka"]=>
array(1) {
[0]=>
string(19) "field_5b8ef4780759d"
}
["seznam_rss"]=>
array(1) {
[0]=>
string(1) "0"
}
["_seznam_rss"]=>
array(1) {
[0]=>
string(19) "field_5e00ae3f6f092"
}
["karta"]=>
array(1) {
[0]=>
string(0) ""
}
["_karta"]=>
array(1) {
[0]=>
string(19) "field_5b76921533353"
}
["recenzovana_verze"]=>
array(1) {
[0]=>
string(0) ""
}
["_recenzovana_verze"]=>
array(1) {
[0]=>
string(19) "field_5b76931623120"
}
["skore"]=>
array(1) {
[0]=>
string(0) ""
}
["_skore"]=>
array(1) {
[0]=>
string(19) "field_5b7698f3f97ee"
}
["testovana_verze"]=>
array(1) {
[0]=>
string(0) ""
}
["_testovana_verze"]=>
array(1) {
[0]=>
string(19) "field_5b852d98f5dc9"
}
["plusy"]=>
array(1) {
[0]=>
string(0) ""
}
["_plusy"]=>
array(1) {
[0]=>
string(19) "field_5b76966215002"
}
["minusy"]=>
array(1) {
[0]=>
string(0) ""
}
["_minusy"]=>
array(1) {
[0]=>
string(19) "field_5b76968715004"
}
["hodnoceni"]=>
array(1) {
[0]=>
string(0) ""
}
["_hodnoceni"]=>
array(1) {
[0]=>
string(19) "field_5b76987c0f80b"
}
["galerie"]=>
array(1) {
[0]=>
string(0) ""
}
["_galerie"]=>
array(1) {
[0]=>
string(19) "field_5b76944bc8b60"
}
["galerie2"]=>
array(1) {
[0]=>
string(0) ""
}
["_galerie2"]=>
array(1) {
[0]=>
string(19) "field_5b88191610d51"
}
["galerie3"]=>
array(1) {
[0]=>
string(0) ""
}
["_galerie3"]=>
array(1) {
[0]=>
string(19) "field_5b88192210d52"
}
["boxy_0_nazev"]=>
array(1) {
[0]=>
string(13) "Seznam témat"
}
["_boxy_0_nazev"]=>
array(1) {
[0]=>
string(19) "field_5b853d4880255"
}
["boxy_0_text"]=>
array(1) {
[0]=>
string(149) "9:29 - Historie a kvízilíček: Unreal Tournament, nebo Quake III Arena?
38:23 - Rozhovor s Flying Rat Studio
1:08:08 - Závěrečný mišmaš"
}
["_boxy_0_text"]=>
array(1) {
[0]=>
string(19) "field_5b853d5080256"
}
["boxy_0_obrazek"]=>
array(1) {
[0]=>
string(0) ""
}
["_boxy_0_obrazek"]=>
array(1) {
[0]=>
string(19) "field_5b853d5480257"
}
["boxy"]=>
array(1) {
[0]=>
string(1) "1"
}
["_boxy"]=>
array(1) {
[0]=>
string(19) "field_5b853d1b80254"
}
["_thumbnail_id"]=>
array(1) {
[0]=>
string(6) "217322"
}
["_pageview_20241216"]=>
array(1) {
[0]=>
string(3) "139"
}
["response_body"]=>
array(1) {
[0]=>
string(337) "{"id":"d085738c-44a1-4dd0-b178-ba4b2564db8b","external_id":"68ef1e5b-90cb-f6d1-e7fc-9fabcbed7e04","warnings":["You must configure iOS notifications in your OneSignal settings if you wish to send messages to iOS users.","You must configure Android notifications in your OneSignal settings if you wish to send messages to Android users."]}"
}
["status"]=>
array(1) {
[0]=>
string(3) "200"
}
["_coauthor"]=>
array(2) {
[0]=>
string(1) "3"
[1]=>
string(4) "4829"
}
}
Ani tento týden vás neochudíme o vidcast, ale pravdou je, že jsme ho netáčeli za poměrně netradičních okolností. Máme tak jedno hlavní téma, nechybí rozhovor a nadstandardně obsáhlý mišmaš.
Seznam témat
9:29 - Historie a kvízilíček: Unreal Tournament, nebo Quake III Arena?
38:23 - Rozhovor s Flying Rat Studio
1:08:08 - Závěrečný mišmaš
Tyto webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Informace o tom, jak tyto webové stránky používáte, jsou sdíleny se společností Google. Používáním těchto webových stránek souhlasíte s použitím souborů cookie.
Napsat komentář
Pro přidávání komentářů se musíte nejdříve přihlásit.