Vývojáři z Claymore Game Studios v průběhu úterý oznámili, že návrat strategie Commandos se letos neuskuteční. Navzdory předchozím plánům totiž byli autoři Commandos: Origins přinuceni okolnostmi vyžádat si u Kalypso Media čas navíc a spolu se snahou hru vylepšit ji odsouvají až na březen příštího roku. Informace se objevila na oficiálních stránkách hry a vývojáři na odklad samozřejmě upozorňují i na Steamu.
❗ #CommandosOrigins Release delayed to March 2025 ❗
Recruits! As our ultimate goal is to blow you away with Commandos: Origins, we have decided to give it some additional time and move the release date to March 2025. 🗓👇 Read more 👇 pic.twitter.com/stp2KO7VF3
— Kalypso Media (@kalypsomedia) December 3, 2024
Vývojáři se hned v úvodu zprávy odvolávají na dojmy hráčů z bety a demoverze, která je mimochodem na Steamu stále dostupná. Podle svých slov sesbírali doslova tuny zpětné vazby, za kterou hráčům samozřejmě děkují. Výsledkem ale je, nevyhnutelná nutnost na hře ještě zapracovat, aby došlo na odstranění věcí, které hráčům překážely nejvíc a z Commandos: Origins se tak mohl stát po všech stránkách kvalitnější titul. Kvůli tomu hra dorazí až příští rok v březnu, což se týká všech plánovaných verzí – PC, PS5, PS4, Xbox One a Xbox Series, kde bude hra současně od dne svého uvedení zahrnuta do nabídky předplatného Game Pass.
Dále vývojáři podrobněji rozepisují okruhy, ke kterým získali nejvíce zpětné vazby, z nichž je poměrně jasně patrné, proč se nakonec rozhodli o odklad. Hráči si stěžovali na výkon hry, chování umělé inteligence, dabing, ovládání, inventář, loot systém, možnosti nesmrtícího boje, design mapy, uživatelské rozhraní a nakonec i na hudbu. Tohle všechno do určité míry projde vylepšením s důrazem na připomínky a kritiku, kterou hráči vývojářům předali. Je zřejmé, že okruhů je opravdu hodně a v některých případech – zejména chování umělé inteligence – jde o velmi kritické části, které je zkrátka nutné opravit, aby se dalo mluvit o plnohodnotném zážitku.