branding
Indiana Jones and the Great Circle, Bethesda Softworks, Indiana Jones bude mít téměř 4 hodiny cutscén

Indiana Jones bude mít téměř 4 hodiny cutscén

Jde o zdaleka největší hru od MachineGames. Stealth nebude ve hře povinností

Zdroj: Bethesda
27. 11. 2024
Název: Indiana Jones and the Great Circle Vývojář: Vydavatel: Platformy: , Žánr:
Datum vydání:
9. 12. 2024
2025 (PlayStation 5)

Indiana Jones and the Great Circle bude poslední velkou hrou letošního roku. Vývojáři z MachineGames spolu s lidmi z Bethesdy ji uvedou už 9. prosince, a podle předchozích i zcela aktuálních informací se mají hráči na co těšit. V rozhovoru pro herní kanál MinnMax to potvrzují creative director Axel Torvenius a design director Jens Andersson, kteří byli v jednom ze segmentů vystaveni 141 rychlým otázkám. Ačkoliv velká část z nich byla myšlena ve vtipu, autoři hry například uvedli, že MachineGames nikdy nevytvořili ani zdaleka nic tak velkého. Nebo že na rozdíl od Star Wars Outlaws nebude nový Indiana Jones zahrnovat povinné stealth mise, které by skončily ve chvíli odhalení hlavního hrdiny.

Celé pásmo začalo otázkou, proč je hra zpracována ve first person pohledu, na což autoři hry odpověděli, že jde o tu nejlepší možnou perspektivu. Došlo také na potvrzení, že hráči uvidí Indyho nohy, pokud se podívají dolů, ale nebudou moci vidět jeho jizvu na bradě, ať se budou dívat jakkoliv. Vývojáři dále připomněli, že se hra bude přepínat také do pohledu třetí osoby, ale pouze ve chvílích, kdy se bude snažit Indy dostat na nějaké místo například pomocí svého biče nebo zlézáním kolmých stěn. Co se týče další interakce se světem, ve videích jsme mohli vidět, kterak Indy použil na svého protivníka kuchyňský váleček, podle vývojářů takových předmětů bude celá hromada včetně pánviček a dalších. To by mělo do určité míry podtrhnout i drobnou snahu vývojářů zanést do hry prvky immersive simulací, ale z druhé strany prý hráči nemají očekávat ani vzdáleně průnik s tímto žánrem naplno.

Vývojáři také promluvili o zbraních, například v tom smyslu, že Indy bude mít svůj revolver k dispozici téměř po celou dobu hry. Součástí herního zážitku je ale i to, že do něj nebude mít vždycky přílišné množství nábojů. Na druhou stranu prý ale bude možné sebrat zbraně po padlých nepřátelích a situačně je využít, případně sáhnout po zbrani spojenou s některým z převleků, které bude možné během hraní odemknout. Pokud by ale měli hráči nějaký problém s obtížností, budou si moci ve hře nastavit separátně obtížnost soubojů i hádanek, takže by zážitek měl být pro všechny typy hráčů adekvátní. Současně platí, že si právě u hádanek budete moci pomoci fotoaparátem, který bude navíc přímo spojený s Indyho deníkem. Vývojáři potvrdili, že fotografie, které si bude hlavní hrdina ukládat do zmíněného deníku, budou ty fotografie, které hráči pořídili, nikoliv připravené fotky míst přímo od vývojářů. Prý toho trochu litují, ale výsledek má být skvělý.

Pokud bychom se měli přesunout k vyjádření o délce či velikosti hry, vývojáři reagovali na dotaz, kolik hodin zabere dohrát kampaň. Tady zaznělo, že jde o zdaleka tu největší hru, na které kdy studio MachineGames pracovalo, nicméně přesný údaj nezazněl. Vezmeme-li ale v potaz, že hry ze série Wolfenstein trvalo dohrát kolem 10-11 hodin, můžeme se klidně bavit o 20hodinové kampani. Hra se pak odehrává v roce 1937 na ploše několika týdnů, je rozdělená na kapitoly podle lokací a doplní jí přibližně 3 hodiny a 45 minut cutscén. Herní lokace budou zčásti lineární a zčásti otevřené, jak už vývojáři naznačili v předchozích rozhovorech a podíváme se do „celého světa“ s tím, že do jednotlivých lokací bude možné se i vracet. Poslední zajímavou informací, kterou ale vývojáři jen naznačili, byl náznak toho, že se ve hře objeví i nadpřirozené prvky. Jistě, část z nich jsme už mohli vidět v trailerech, ale vývojáři pouze potvrdili, že chtějí zůstat se svou hrou věrní atmosféře a duchu Indiana Jonese, k čemuž nadpřirozeno nepochybně patří.

Nahlásit chybu v článku

Napsat komentář

Další články
Nahoru