branding
Autoři Black Mesy oznámili novou co-op střílečku

Autoři Black Mesy oznámili novou co-op střílečku

V Rogue Point se ocitneme uprostřed korporátní války. Strategie a přizpůsobení je zásadní

Zdroj: Crowbar Collective
13. 11. 2024

Studio Crowbar Collective začínalo s fanouškovským remakem legendárního Half-Lifu, později však projekt i vývojáři povýšili a dnes můžeme mluvit o regulérním komerčním studiu. To se nyní pustilo do vývoje kooperační PvE first person střílečku Rogue Point pro čtyři hráče, která je zasazena doprostřed korporátní války. Vývojáři lákají na stovky způsobů hraní, dynamickou strukturu a roguelite přístup, zatímco se svým týmem, elitní jednotkou Rogue Point, budou hráči plánovat a provádět náročné mise, hezky společně. Z vydavatelského hlediska se o hru stará společnost Team17.

Po smrti nejbohatšího a nejvlivnějšího generálního ředitele na Zemi začne válka o jeho bohatstvi a propukne chaos. Konkurenční obchodníci si jednoduše najímají celé arkády žoldáků, a to za pomoci speciální aplikace MERX, čemuž se odváží vzdorovat a postavit jen Rogue Point. Proto je ovšem nezbytné pracovat jako tým, na což hra klade důraz, rovněž se zaměřuje na vtažení hráčů do boje. Úspěch vyžaduje taktizování a pečlivé plánování strategie, stejně tak schopnost se přizpůsobit, aby mohl tým společně překonávat překážky, schopně manévrovat a také vítězit. Nepřítel je zkušený, schopný a nebezpečný, proto není radno se do akce pouštět bez pečlivé přípravy včetně sbírání informací. Mezi nepřáteli jsou běžní řadoví vojáci, snipeři, bersekeři, těžkooděnci i nevyzpytatelní pětihvězdičkoví žoldáci, kteří mohou pořádně zavařit a zhatit plány. Nad rámec kampaně pak náročnější výzvu nabídnou extrémně těžké endgame mise.

Momentálně vývojáři lákají na čtyři mapy – Oil Rig, Checkpointu Mall, Office Complex a Wimblington Airport – jež mají nabídnou dostatek rozmanitosti a možností. Všechny lokace jsou značně odlišné a vyžádají si jiný přístup a strategii, navíc se budou proměňovat díky tzv. Parametric Design System, který do každé hry přinese novou výzvu. Každý další má působit jedinečným a vzrušujícím dojmem jako při prvním hraní. Rogue Point se nebojí ani technologií, z finančních odměn tak bude možné vylepšit svůj arzenál například o hardware, různé hi-tech vychytávky a taktické vybavení, aby byl postup snazší. U odměňování lze přijmout i jisté riziko v podobě Dead Drops, které znamenají šanci na získání lepšího i nesehnatelného vybavení. K dispozici bude přes 20 různých zbraní, více než 40 taktických předmětů a příslušenství a k tomu ještě přes 60 kosmetických doplňků.

Rogue Point prozatím míří jen na PC, kde bude v příštím roce v předběžném přístupu. Cenovku zatím vývojáři neupřesnili, v rámci AMA s fanoušky (Ask Me Anything) nicméně doplnili, že hra vzniká na Unreal Enginu 5 nebo že nadále pokračuje jejich spolupráce se skladatelem Joelem Nielsenem, jenz vše postaral o soundtrack Black Mesy.

Nahlásit chybu v článku

Napsat komentář

Další články
Nahoru