Společnost Take-Two během uplynulé noci zveřejnila výsledky svého hospodaření za druhé čtvrtletí fiskálního roku 2025, kalendářně tedy za období od letošního července do září. Hrubé příjmy se vyšplhaly až ke hranici 1,5 miliard dolarů, za což Take-Two podle generálního ředitele Strausse Zelnicka i nadále ve velké míře vděčí sériím Grand Theft Auto a Borderlands. I díky tomu mohla společnost mírně upravit svůj odhad stran příjmů za celé finanční období z 5,55 na 5,65 miliard dolarů. Podle Zelnicka je pak zřejmé, že v nadcházejících dvou letech budou příjmy ještě vyšší, což jde samozřejmě ruku v ruce s očekávaným uvedením GTA VI.
Na konto dalšího dílu veleúspěšné série Zelnick uvedl, že společnost i nadále počítá se stanoveným termínem, takže pokud se nestane něco neočekávaného, za rok touto dobou bychom už mohli očekávané Grand Theft Auto VI hrát. Ve stejném fiskálním roce, tedy v období od 1. dubna 2025 do 31. března 2026, by pak měla dorazit i nová Mafia: Domovina a další díl série Borderlands. „Take-Two zůstává v dlouhodobém měřítku i nadále ve skvělé pozici. Máme jasnou vizi, talentované vývojáře a jedno z nejsilnějších portfolií vlastních značek v celém odvětví,“ komentoval Zelnick současnost i blízkou budoucnost Take-Two.
Daří se nicméně i oběma dílům Red Dead Redemption, kterých se dohromady prodalo přes 92 milionů kusů.
K sérii GTA se pak Zelnick vrátil ještě v kombinaci s aktualizovanými počty prodaných kusů, na nichž je patrné, odkud se bere sebevědomí celé společnosti. Dosud poslední díl série – GTA V – už má na kontě 205 milionů prodaných kusů s tím, že prodeje celé série už překonaly hranici 435 milionů kusů. Daří se nicméně i oběma dílům Red Dead Redemption, kterých se dohromady prodalo přes 92 milionů kusů s tím, že více než 67 milionů obstaral druhý díl. Dobré výsledky pak samozřejmě přináší i v úvodu zmíněná série Borderlands, která navíc podle Strausse Zelnicka nijak neutrpěla kvůli nepříliš vydařené filmové adaptaci.
Ještě před zveřejněním finančních výsledků stav kolem filmu komentoval Zelnick v rozhovoru pro IGN, kde sice připustil, že film byl samozřejmě zklamáním, ale že na situaci hledí jinou optikou. Pro Zelnicka je podstatné, že se uvedení filmu promítlo do prodejů jednotlivých dílů herní série, a proto za sebe potvrdil, že špatné recenze filmu vlastně ničemu neublížily. Dodal ale, že se s filmem stalo přesně to, na co upozorňuje už delší dobu, tedy že přenášení her do prostoru jiných médií je vždy extrémně obtížné.
Pro přidávání komentářů se musíte nejdříve přihlásit.
A čo sa týka neúspechu filmu Borderlands – možno to značke neublížilo, ale ani neprospelo tak, ako keby bol film dobrý a úspešný. Vtedy by boli predaje lepšie. Kvalitne adaptovať hru je ťažké, ale dnes sa ukazuje, že sa to dá aj na úrovni, keď sa chce. Na rozdiel od Take Two.