branding
Marathon, Marathon od Bungie se připomíná novými concept arty

Marathon od Bungie se připomíná novými concept arty

Šéf vývoje promluvil o stavu hry, příliš konkrétní však nebyl. Vydání se zdá být ještě daleko

Zdroj: Bungie
28. 10. 2024
Název: Marathon Vývojář: Platformy: , , Žánr:

Studio Bungie se po dlouhé době přihlásilo ke své nadcházející sci-fi PvP extrakční střílečce Marathon, o níž jsme v posledních měsících slýchali především zákulisní informace. Vývojáři se rozhodli pro update v podobě téměř 10minutového videa, jehož průvodcem se stal sám game director Joe Ziegler. Titul se současně objevil i na Steamu, kde je možné si jej přidat do seznamu přání, ale také si například prohlédnout nové obrázky. Z výpisu podporovaných jazyků se dozvídáme, že lokalizací nebude zrovna málo, ovšem češtinu mezi nimi bohužel nenajdeme. Přímo ve videu pak Ziegler mluvil o směřování a budoucnosti hry, povídání se ale obešlo bez doprovodných záběrů a ukázek z hraní. Zcela upřímně, ve výsledku vlastně nic moc nového nezaznělo…

Podle Zieglera je svět Marathonu drsný a zajímavý, přičemž stále platí, že je založen na původní sérii her, nyní ale v moderní podobě. Současně se však bude svět postupně i vyvíjet s tím, jak v něm hráči budou hrát. Hra samotná nemusí být pro každého, ale uspokojí ty, kteří hledají výzvu a vysoké sázky o přežití. Připomene, že hráči se stanou tzv. „runnery“, kteří se pouštějí do zápasů za sbíráním lootu a odrážení nepřátel, aby unikli s kořistí a nepřišli o ni se smrtí. Potud již známé informace z dřívějšího představení. Novinkou je první pohled na dva archetypy runnerů, konkrétně „Stealth“ a „Thief“, které lze vidět na prvním a druhém obrázku v galerii. Nic bližšího nad rámec concept artu bohužel Ziegler nedodal.

Co se týče stavu vývoje, má probíhat dobře s tím, že prostředí se dobře dávají dohromady, zatímco postavy ale ještě nejsou zcela hotové, nepřátelé jsou v rané fázi. „Je ještě trochu brzy na to, abychom vám hru ukázali v celku,“ přiznal Ziegler, což naznačuje, že vydání může být dál, než jak se původně očekávalo. V minulosti se mluvilo o roce 2025, a to dokonce už v souvislosti s údajným interním odkladem a propouštěním ve studiu. A když už zmiňujeme problémy ve studiu, staré video týkající se vývoje bylo z kanálu již dříve smazáno, jelikož v něm vystupoval bývalý šéf vývoje Chris Barrett. Toho Joe Ziegler nahradil po odchodu kvůli nevhodnému chování. Navzdory oficiální aktualizaci tak zůstává řada otázek a vyvstávají nové, přičemž není jasné, kdy se vlastně hry dočkáme. Nebo kdy ji alespoň uvidíme.

Nahlásit chybu v článku

1

Napsat komentář

Další články
Nahoru