Jak už jsme vás informovali v průběhu dopoledne, dění kolem Prince of Persia: The Lost Crown dalo do pohybu hned několik dalších zpráv týkajících se Ubisoftu a jeho titulů. Od mluvčího společnosti se redaktoři Kotaku dozvěděli, že se skutečně pracuje na konceptu nového Raymana či rebootu celé značky, a protože se v rámci spekulací mluvilo také o Beyond Good & Evil 2, nakonec se na konto roky vyvíjené hry lidé z Ubisoftu také vyjádřili. Opět nebyli příliš konkrétní, ale skrze zprávu o novém creative directorovi nepřímo potvrdili, že projekt skutečně není zrušen, stále se na něm pracuje a mohli bychom se ho v budoucnu opravdu dočkat.
Beyond Good & Evil 2 still in development, now with new creative director https://t.co/HLvNTxNwzr pic.twitter.com/kHmbxHWDFz
— Eurogamer (@eurogamer) October 24, 2024
Informaci přinesl britský Eurogamer, kterému mluvčí Ubisoftu potvrdil, že zodpovědnost nad vývojem Beyond Good & Evil 2 přebírá dlouholetý veterán Fawzi Mesmar. V Ubisoftu strávil více než dvacet let a v nedávné minulosti měl na starost celé kreativní oddělení společnosti. U Beyond Good & Evil 2 nahradil zesnulého creative directora Emileho Morela, jehož vizi plně přebírá a bude v ní pokračovat. Mluvčí Ubisoftu pro zmíněný magazín potvrdil, že Mesmar s Morelem v minulosti úzce spolupracoval, u vývoje BG&E 2 už byl delší dobu, a proto může plynule navázat a udržet vizi, s níž byla francouzská společnost spokojena a chtěla jej do titulu plně promítnout.
Faktem nicméně zůstává, že se vývoj skutečně protahuje – první spekulace o přípravách pokračování původní hry z roku 2003 se začaly objevovat už v roce 2007 a později je doplnily také nejrůznější úniky. Formálního oznámení se hra dočkala až v roce 2016, nic to ale nemění na tom, že i od tohoto bodu uplynulo už osm let a dlouhé roky jsme se nedočkali žádného updatu. S přesvědčením, že hra někdy skutečně vyjde, naopak zamával odchod Michela Ancela v roce 2020, a mnoho fanoušků už přestalo věřit. Uvidíme tedy, jestli Mesmar dokáže turbulentní vývoj přeci jen dovést do konce a hra vyjde, pak budeme moci začít řešit, jestli si dokáže uhájit status, který ji vytvořilo dlouhé čekání, anebo vývojáři spadnou do další pasti.