Úterý 22. října se mění na svátek fanoušků série Alan Wake. Druhý díl povedeného survival hororu, který za pár dní oslaví rok od svého uvedení, se dočká druhého rozšíření nazvaného The Lake House. Na nové záběry jsme se mohli podívat minulý týden v přenosu Xbox Partner Preview a zjistit tak víc o hlavní protagonistce vyhlíženého DLC i okolnostech, za kterých se jí ujmeme. Společně s tímto placeným přídavkem se ale Alan Wake 2 dočká také většího výročního updatu, který reaguje na přání i stížnosti hráčů a přidává několik důležitých prvků přístupnosti.
Jak se uvádí na oficiálních stránkách hry, můžete se těšit na více než 10 nových funkcí, které mají usnadnit hraní a doširoka otevřít náruč všem hráčům, kteří si dosud další dobrodružství spisovatele Alana Wakea a vyšetřovatelky Sagy Anderson nemohli užít. Konkrétně jde o rychlou otočku, automatické splnění QTE sekvencí, možnost splnit sekvenci rychlého mačkání tlačítka jedním stiskem, nabíjení zbraně, používání Lightshifteru a léčení rovněž mačkáním tlačítka, nesmrtelnost, nezranitelnost, nevyčerpatelnou munici i zásobu baterií do svítilny a nakonec i zabití jednou ranou.
V textu pak vývojáři potvrzují například i možnost prohodit si nejen osu Y, ale také X na myši nebo využití gyroskopického míření pomocí ovladače DualSense. Ten bude navíc lépe pracovat s haptikou, která byla dosud navázána v podstatě jen na efekty zbraně. Update bude k dispozici zcela zdarma a prozatím není zřejmé, zda se postará i o odstranění některých dalších chybek a odladění problémů mimo přístupnost a ovládání. To nejdůležitější se ale přeci jen schovává v rozšíření The Lake House, které ještě hlouběji propojí světy her Alan Wake a Control skrze postavu agentky Estevez, s níž se už hráči druhého dílu setkali prostřednictvím audio zprávy. Aby nedošlo k narušení příběhu pak Remedy přistoupili k tomu, že ji hráčům nabídnou v rozšíření The Lake House ještě před tím, než s ní Alan přijde do kontaktu.
Pro přidávání komentářů se musíte nejdříve přihlásit.
Mimochodem, Remedy vydalo I blog post s detaily k PS5 Pro upgradu včetně video porovnávačky.
PS: Stížnosti na to že do hry byly přidány prvky přístupnosti aby si hru užilo více hráčů jsou fakt nepochopitelné. Nikdo nikoho přeci nenutí je používat když jsou zcela dobrovolné, oproti tomu ostatním lidem můžou pomoci si hru užít podle sebe. Přeci jen je to singleplayrová příběhovka, ne kompetetivní mulťák.
Takže místo psaní hloupých nesmyslů se běž koukat na Youtube 😀
dobry pristup mal last of us a podobne hry.. je to este hra!!!
ale pristupna aj ludom co maju zdravotne obmedzenie.
nejaka challenge v hre musi byt inac je to len interaktivny nobrain film.
tebe nepride ze poziadavky na hraca aj mozgove idu smerom dozadu?
tebe je jedno ze su nonstop vsade napovedy a devs robia z hracov uplnych idiotov?
vid ako je zasvinena seria resident evil vsade ta zlta barva, alebo teraz u Unknown 9 Awakening biele peklo.. kde je jedina mozna CESTA a oni ju zafarbia na bielo aby hlupak vedel kadial ma ist…
U zdravotakov pochopim este.. v pohode, s obtiaznostou ale zdravy clovek sa nema naco vyhovarat.. obcas pri hrach treba pouzit aj mozog.. a skill…
A ako sa ma to dotyka? tym ze sa to dostava do hier casto tieto veci…a neda sa to vypnut. Vsade nejaky hint vsade nieco….
Vies ako je osviezujuce pre cloveka ako som ja hrat Elden Ring? kde necitim ze si vyvojar mysli ze som dement?