Zatímco studio Hazelight v těchto dnech slaví 20 milionů prodaných kopií It Takes Two, přičemž 4 miliony se jim navíc povedlo prodat za pouhých sedm měsíců, konečně se dává do pohybu i lehké informování o nové hře. Možné oznámení studio naznačovalo už letos v dubnu, kdy připomínalo, že v listopadu Hazelight oslaví 10 let od svého založení. To zní samozřejmě jako ideální příležitost, která se velice rychle přibližuje. Josef Fares ovšem na nic nečekal a hned den po oznámení dalšího milníku It Takes Two, k němuž dodal, že si nic takého nepředstavoval ani v nejdivočejších snech, se zmínil o novém projektu. „Dostávám spoustu otázek k nadcházející hře. Tady je náznak. Je to zbrusu nová IP nazvaná S**** ******N. Nemůžu se dočkat, až vám ji brzy ukážu,“ napsal na Twitteru.
Now that you mention it, think you dropped this in the office @josef_fares? https://t.co/uh6AZAlrHL pic.twitter.com/oWv3Eew4M9
— Hazelight Studios (@HazelightGames) October 17, 2024
Rázem tak byla vyloučena pokračování A Way Out i It Takes Two, v což někteří fanoušci doufali. Dle očekávání se řada hráčů okamžitě pustila do tipování a zkoumání, jaká písmenka mohou v názvu budoucí hry představovat hvězdičky, zatím se však zdá, že nikdo nepřišel s uspokojivou a pravděpodobnou odpovědí. Aby toho ale nebylo málo, další příspěvek přihodilo samo studio Hazelight, a to fotku scénáře či design dokumentu, který je rovněž nadepsaný jako nová IP, název a rok vydání je však proškrtnut, přičemž i tentokrát se má o vydání hry postarat label EA Originals. „Když už jsi to zmínil, myslím, že jsi tohle nechal v kanceláři?“ adresuje příspěvek s fotkou Faresovi.
V rozích listů papíru a na přiložených lístečcích si lze povšimnout pár poznámek a nákresů, včetně obvyklého duplikování označení „final“ při dokončování projektů. Na jednom listu je k vidění skupina různě vysokých kvádrů, další kresbička ukazuje tři možnost řezu obrazu – vertikálně, horizontálně, ale i diagonálně – zřejmě obrazovky v poměru 16:9, což opět naznačuje možnost split-screenu. To navíc zdánlivě ve svém vlastním příspěvku „potvrdil“ i insider billbil-kun. Na dalším z lístečků je navíc zmíněna kooperace, další řádky textu už ovšem tak jasné nejsou. V pravém horních roku se ještě nachází patrně náčrt schodiště, přičemž se na jednotlivých schodech opakuje a střídá nápis MIO a ZOE.
Vzhledem k blížícímu se výročí a na základě těchto náznaků je silně pravděpodobné, že se oficiálního oznámení dočkáme už brzy. Josef Fares studio Hazelight oficiálně založil v listopadu 2014, jak k výročí udávají sami vývojáři, k formálnímu představení nicméně došlo až v prosinci během The Game Awards. První hrou studia byla úspěšná vězeňská kooperace A Way Out z roku 2018, na kterou v roce 2021 ještě lépe navázalo právě It Takes Two. Ještě předtím pak Fares stál za hrou Brothers: A Tale of Two Sons z roku 2013 od Starbreeze.