Další hra od studia Larian může dorazit v roce 2029

Další hra od studia Larian může dorazit v roce 2029

Naznačil to Swen Vincke. Nejde ale o přesný termín a žádá, aby ho hráči neměli za závazek

Zdroj: Larian Studios
3. 10. 2024

Ačkoliv se studio Larian i nadále zabývá svou dosud poslední vydanou hrou – veleúspěšným pokračováním série Baldur’s Gate – otevřeně už mluví o tom, že se vývojáři pustili do vývoje další velké hry. Že nepůjde o Baldur’s Gate IV už je zřejmé delší dobu, stejně jako fakt, že se lidé kolem Swena Vinckeho patrně nepustí příliš daleko od žánru, se kterým jsou historicky spojeni. Přesto ale o nové hře nevíme nic konkrétního a informace je momentálně možné sbírat jen z nejrůznějších střípků a náznaků. Jedním z nich může být i plánovaný termín uvedení, který by podle generálního ředitele a zakladatele studia měl připadnout na rok 2029.

Swen Vincke o možné datu vydání další hry studia Larian promluvil na pódiu akce SEA Game Awards 2024, kde si autoři Baldur’s Gate III nebo Divinity došli pro cenu Special Recognition. „Musíme pracovat opravdu tvrdě, abychom se tady mohli za pět let znovu objevit,“ zavtipkoval pak Vincke, který je však znám tím, že je schopný důležité informace pronášet bez upozornění a zdánlivě bez přípravy. Možný termín připadající na rok 2029 ale neušel pozornosti a v rozhovoru pro IGN, který bezprostředně následoval převzetí ceny, přirozeně zazněl dotaz tímto směrem. „Věděl jsem, že se toho chytnete. Byl to jen vtip. Vydáme to, až bude vše připravené. Jsou to velké hry a ty vyžadují čas, takže nás ve smyslu data neberte úplně za slovo,“ komentoval Vincke.

Dále pak vysvětlil, že vývoj zabere mnoho času i proto, že velké tituly není snadné efektivně testovat. Studio proto v tomto ohledu vynaložilo značné úsilí a otevřelo pobočku v Asii, konkrétně v Kuala Lumpur, aby mohlo testování probíhat v podstatě nepřetržitě. „Náš tým v Kuala Lumpur předá na konci směny testování do Evropy, ti následně do Severní Ameriky a odtud zase vše míří do Kuala Lumpur,“ vysvětlil Swen Vincke proces testování. A zmínil se také na konto toho, proč si studio Larian vybralo právě Malajsii a zmíněné Kuala Lumpur – hlavním důvodem má být velká základna lidí schopných komunikovat v angličtině, ale také obecně úspěšní vývojáři a animátoři.

Nahlásit chybu v článku

3

Napsat komentář

Další články
Nahoru