branding
Six Days in Fallujah, Victura, Six Days in Fallujah nabídne obsah pro jednoho hráče

Six Days in Fallujah nabídne obsah pro jednoho hráče

Příběhové i procedurální mise bude možné hrát s parťáky řízenými umělou inteligencí

Zdroj: Victura
26. 9. 2024
Název: Six Days in Fallujah Vývojář: Vydavatel: Platformy: , , Žánr:

Vývojáři ze studia Higwire Games zveřejnili nový trailer ke své hře Six Days in Fallujah, která se od loňského června nachází v programu předběžného přístupu na Steamu. Hráči si dosud mohli vyzkoušet celou řadu misí vyobrazující bitvu o město Fallúdža z roku 2004, v rámci kooperace ale mohli dosud hrát pouze s živými parťáky. To se ovšem částečně změní po vydání listopadového updatu nazvaného Command and Control, v rámci kterého budete moci do dvou příběhových misí vstoupit s boty.

O možnosti dosadit za vojáky v jednotce AI už mluvili vývojáři v polovině srpna. Tehdy ostatně poprvé zaznělo, že se hráči mohou těšit na přídavky, které systém ovládání botů naplno využije, a konkrétní plán už leží na stole. Zmiňovaný update Command and Control dorazí 7. listopadu, a kromě dvou naskriptovaných příběhových misí nabídne ještě osmičku procedurálně generovaných úrovní. Nebudete tak už muset čekat na ostatní hráče, případně se bát, že byste si před živými hráči v téhle akci utrhnuli ostudu.

Vývojáři pak při zmínce o příběhových misích připomínají, že hra slouží také jako interkativní dokument a má nabízet objektivní pohled na to, co se před dvaceti lety ve Fallúdže stalo. Dávám ale na tomto místě stranou celou kontroverzi titulu, o které už bylo napsáno opravdu hodně a jde o stále nedořešenou část amerických moderních dějin. Pokud bych se ale měl vrátit k informacím o hře, vývojáři rovněž potvrdili, že hraní s boty není omezeno jen čistě na singleplayer. Pokud se totiž hráči nesejdou v plném počtu, případně si spolu bude chtít zahrát méně přátel, zbylá místa v jednotce mohou boti doplnit pro tento hybridní zážitek.

Nahlásit chybu v článku

Napsat komentář

Další články
Nahoru