Společnost Behaviour Interactive, která stojí za rozrůstajícím se univerzem kolem hry Dead by Daylight, dnes oznámila novou akvizici. Za blíže nespecifikovanou částku kupuje Red Hook Studios, autory oblíbené dvoudílné série Darkest Dungeon. Obě strany si obchod samozřejmě náležitě pochvalují a notují si v tom, jak se budou týmy vzájemně podporovat ve vývoji dalších strašidelných her. Příjemné rovněž je, že tisková zpráva potvrzuje pokračování Darkest Dungeon, z druhé strany ale není vyloučeno, že se titul na svět Dead by Daylight napojí.
“The way is lit. The path is clear.”
Today, we’re ecstatic to announce our acquisition of Red Hook Studios. Darkest Dungeon has long been a series we’ve admired, enjoyed (and maybe even lost a little sleep over) as fans, and the opportunity to welcome Red Hook as a fully… pic.twitter.com/3SeO6kEZWs
— Behaviour Interactive (@Behaviour) September 24, 2024
„Je nám velkou ctí přivítat vývojáře kalibru Red Hook Studios. Začátkem letošního roku jsme si coby vydavatelé vytyčili velmi ambiciózní cíl – učinit z Behaviour synonymum pro horor a obklopit Dead by Daylight dalšími výjimečnými hororovými tituly,“ komentuje akvizici generální ředitel Remi Racine. Jeho protějšek, spoluzakladatel Red Hook Studios Chris Bourassa, pak mluví o věcech, které obě strany spojují, tedy o kanadském původu a samozřejmě i zálibě v hororových hrách. „Podpora od Behaviour nám umožní plnit naší vizi a transformovat Darkest Dungeon na vedoucí hru žánru temné fantasy,“ dodává Bourassa.
Možnost pokračovat ve vývoji zmiňované hry si pochvaluje i další spoluzakladatel studia Red Hook Tyler Sigman. Z jeho slov se zdá, že šlo o podmínku, kterou ale lidé z Behaviour Interactive díky úspěchu obou vydaných dílů nepochybně rádi splnili. Red Hook tak nemá přijít o svobodu, ale získat stabilnější zázemí a také možnost čerpat know-how od dalších týmů sdružených kolem Dead by Daylight; studio přešlo pod střechu Behaviour Interactive se všemi 29 členy, k žádnému propouštění podle dostupných informací nemělo dojít.
Ačkoliv vypadá akvizice poměrně lákavě, má však trochu hořkou pachuť, protože tohle všechno se děje pouhý týden poté, kdy Behaviour ukončil vývoj PvE spin-offu Dead by Daylight a spolu s ním zřejmě i celé studio Midwinter, které na něm pracovalo.