branding
XDefiant, Ubisoft, XDefiant nepřišel o razítko „Tom Clancy“ jen kvůli kritice

XDefiant je na tom podle producenta dobře

Mark Rubin reagoval na nedávné spekulace. Hra rozhodně neumírá, vzkázal

Zdroj: Ubisoft
18. 9. 2024
Název: XDefiant Vývojář: Vydavatel: Platformy: , , , Žánr: Datum vydání: 21. 5. 2024

Na konci srpna rozvířil insider Tom Henderson zprávu, že na tom akce XDefiant od Ubisoftu není zrovna dobře. Po slibném startu měli hráči rychle ztratit zájem, a podle Hendersona dostal vývojářský tým v Ubisoftu San Francisco nůž na krk. Buď se podaří do konce třetí sezóny opět navýšit počty hráčů, nebo hra přijde o obsahovou podporu a bude jí defacto vystaveno parte. Oficiální informace o počtech hráčů neznáme, s přihlédnutím k několika dalším indiciím se ale Hendersonovy závěry zdály být jako vcelku realistické a fanoušci mohli pojmout podezření i poté, kdy se XDefiant rozhodl hráče obdarovat herní měnou a boostery XP proti pravidelnému hraní a shodou okolností bezprostředně po skončení bety Call of Duty: Black Ops 6. Podle výkonného producenta Marka Rubina ale tyto signály čtou hráči špatně a se hrou se nic špatného neděje.

Rubin svou poznámku o stavu hry připojil k blogovému příspěvku o startu druhé sezóny, ve kterém kromě novinek a přídavků férově rozebíral i věci, které XDefiant trápí. Často zmiňuje správnou registraci zásahů a netkód, kvůli kterému může být hraní nestabilní. Vývojáři se podle Rubina snaží chod hry optimalizovat tak, aby se v rámci přenosu přesouvaly jen malé packety dat, které nebudou zdržovat linku a zážitek bude moci být lepší. Je to věc, kterou se v Ubisoftu momentálně aktivně zabývají a snaží se opravy nasadit co nejdříve. Už ke konci druhé sezóny by měly být změny poznat, což zní pozitivně a mohlo by to XDefiantu opět pomoci k tomu, aby jej někdo mohl zvolit například jako nabízenou bezplatnou alternativu k multiplayeru nového Call of Duty.

Zdroj: Ubisoft

Pak ovšem přišla poznámka ke stavu hry, ve které se snažil být Rubin poměrně jednoznačný. „Ne, hra rozhodně neumírá,“ vzkázal hráčům, i když připustil, že kromě problémů s netkódem a registrací zásahů musí tým zapracovat i na dalším obsahu. „Hře se ale daří dobře, jen ji chceme mít ještě lepší. Dosáhneme toho tak, že se budeme vyjadřovat k obavám naší komunity, což byl ostatně vždycky náš plán,“ řekl producent. Na závěr také potvrdil, že celý Ubisoft stojí za XDefiantem a uvolnil více zdrojů na to, aby mohli vývojáři realizovat všechny své plány a přinést výše popisované opravy. To vše už v průběhu prvního roku, kdy do hry přibudou nové eventy, odměny, zbraně, frakce nebo úpravy hodnocených zápasů, aby sloužily ještě více kompetitivním potřebám hráčů.

Nahlásit chybu v článku

1

Napsat komentář

Další články
Nahoru