Hraní Call of Duty se stávalo stále náročnějším z hlediska místa, které si hry společně s Warzone žádaly. To se ovšem brzy změní v rámci optimalizace a postupné cesty k pohodlnějšímu a plynulejšímu hraní a zážitkům ze hry, jak oznámil Activision při představení svých nadcházejících plánů. Ještě před vydáním Call of Duty: Black Ops 6 se tak dočkáme větší kontroly nad tím, co stahujeme, i přímo menšího množství dat potřebného ke stažení. Nejen oddělením Warzone, ale také integrací nové technologie streamování textur a reorganizací souborů hry. Úvodní aktualizace proběhne již 21. srpna se spuštěním 5. sezóny, k níž navíc vyšel nový zombie trailer.
Vraťme se ale k oněm úklidovým pracím. Stahování každoročních titulů Call of Duty už nebude zatíženo i stahování Warzone díky možnost výběru si jej ke hře stáhnout, či nikoli. Stejně tak bude možné stáhnout i jen samotné Warzone. To je zásadní změna, která odlehčí stahování i místu na disku. „Důležitá je flexibilita a možnost volby. Chceme dát hráčům na výběr, kdy a jak si budou chtít stáhnout každé Call of Duty, včetně Call of Duty: Warzone,“ vysvětlil Activision. U již zmíněného streamování textur si pak hráči budou moci vybrat mezi výchozím optimalizovaným a minimálním streamováním. Po reorganizaci souborů a této aktualizaci – pro hráče na PlayStationu 5 by to však mělo znamenat vícero menších aktualizací kvůli rozdílům v uspořádání souborů – dojde k výraznému snížení objemu dat, Black Ops 6 tak bude menší než Call of Duty: Modern Warfare III, přesnou velikost zatím neznáme a odhady udávané u předobjednávek nepředstavují skutečnou velikost dat ke stažení nebo na disku.
Co se týče Call of Duty: Black Ops 6, to bude možné si poprvé vyzkoušet 30. srpna v rámci otevřené bety pro majitele předobjednávek, samotná hra pak vychází 25. října. Ještě předtím však v půlce měsíce dojde k finální přípravě na vydání hry a představení nového uživatelského prostředí a dodání posledních potřebných updatů před vydáním. Díky tomu pak bude hra k dispozici ke spuštění přímo z nové hlavní stránky, totéž bude platit i pro Warzone.
Tím ovšem počínání ze strany Activisonu nekončí, jelikož se rozhodl zasáhnout nejen proti velikostem svých her, ale také proti fanouškovské modifikaci. Dnes 16. srpna měl být spuštěn mod H2M, což je/byl multiplayer pro Call of Duty: Modern Warfare Remastered, který však přidával obsah z původního Modern Warfare II, jehož remaster se omezil jen na singleplayerovou kampaň. Nicméně pouhý den před vydáním modifikace to Activision zarazil. „Členové našeho týmu dnes obdrželi jménem společnosti Activision Publishing příkaz k zastavení a zákazu činnosti v souvislosti s projektem H2M-Mod. Tomuto příkazu vyhovujeme a okamžitě a natrvalo ukončujeme veškerou činnost,“ uvedli moddeři na svém Twitteru.
To se fanouškům a hráčům čekajícím na mod samozřejmě nelíbí. Paradoxně se v posledních dnech o Call of Duty: Modern Warfare Remastered zvedl zájem, přičemž se hra probojovávala i žebříčkem prodejů. Dá se však předpokládat, že bez vydání modifikace tento zájem opět opadne. Autoři modu každopádně po oznámení o konci projektu ještě upozornili i na podivné žádosti o příspěvky, které se v souvislosti s modem objevily. Proto znovu dodali, že se vším skončili a že se patrně někdo snaží neprávem vydělat a využívá k tomu jejich nyní již ukončený projekt.
Pro přidávání komentářů se musíte nejdříve přihlásit.
Druhá část článku… člověk si jen povzdechne, najdou se lidi co si zanadávají na Valve, že v minulosti převzala celá moderská studia pod sebe a vydala hru, jenže investovali svůj čas, peníze a jak se dneska říká HR aby to většinou dopadlo na výbornou, příklad třeba Left 4 Dead vs Back 4 Blood, tady se to prostě zakáže a hotovo, fakt díky Activision, sám MW2R vlastním a po shlédnutí traileru na H2M bych i rád nainstaloval…
No každopadně díky i za takovéhle novinky, o této modifikaci jsem neměl do teď šajnu a je škoda že to takhle dopadlo
PS: Omlouvám se, přehlédl jsem že se jedná o mod pro MWR a ne MW2R, o to více je nesmysl takovou věc pouze zakazovat a mimochodem, MW2 to zakazování nějak přitahuje, už u původní hry byl zakázán tehdejší alterIWNet