branding
Call of Duty: Modern Warfare, Activision, Vývojáři Call of Duty opět naznačují „velký počet hráčů“

Vývojáři Call of Duty opět naznačují „velký počet hráčů“

Battle royale je ale stále jen snem hráčů. Už dříve ho totiž vyvrátil designér multiplayeru

9. 8. 2019
Název: Call of Duty: Modern Warfare Vývojář: Vydavatel: Platformy: , , Žánr: Datum vydání: 25. 10. 2019

Není to ani týden, kdy se Joe Cecot, vedoucí designér multiplayerové složky chystaného Call of Duty: Modern Warfare, vyjadřoval na konto režimu battle royale. V rozhovoru pro IGN řekl, že Black Ops 4 a Modern Warfare vyznávají trochu jiné hodnoty, a i přes to, že Infinity Ward populárnímu multiplayerovému módu fandí, soustředí se tým v tuhle chvíli na standardní herní varianty a jádro celkového zážitku. Navíc je nutné dodat, že o velký počet souběžně hrajících hráčů Modern Warfare nepřijde – v módu Ground War se jich má potkat víc než sto a dalo by se tedy usuzovat, že myšlenky na battle royale v hlavách vývojářů opravdu nejsou. Pak by ale nesměl art director Joel Emslie v oblíbeném formátu desítek rychlých otázek od redaktorů Game Informeru znovu naznačit, jak ho velký počet hráčů fascinuje a doplnit to padoušským gestem z filmu o Austinu Powersovi.

Inkriminovaná pasáž začíná krátce po startu rozhovoru, přibližně v čase 0:45, kdy se redaktor Ben Hanson art directora Modern Warfare zeptá, kolik multiplayerových módu Infinity Ward ještě neohlásilo. Odpovědí mu je jen strohé – mnoho. Proto Hanson přijde s otázkou, který mód hraje Emslie nejradši, a po odpovědi, že jde o zmiňovaný Ground War pro spoustu hráčů, po které přijde ono vzpomínané gesto. I takhle málo ale stačí, aby se v tu ránu začalo mluvit o tom, že Call of Duty: Modern Warfare pravděpodobně obdrží battle royale režim, který si spojujeme s desítkami souběžně připojených hráčů, a znovu se objevuje i spekulace od insidera s přezdívkou TheGamingRevolution. Na začátku července mluvil velmi podrobně o tom, že v Infinity Ward se už na battle royale módu pracuje, a i když by neměl být dostupný k říjnovému vydání hry, stoprocentně s nějakým zpožděním dorazí. Zajímavě také zněla informace o tom, že by se na bojišti – mimochodem až třikrát větším než v Blackoutu z Black Ops 4 – mělo potkávat klidně až 200 hráčů a všechno do sebe hezky zapadá.

Vycházejí nové, a nutno říct, že zcela odlišné úvahy, z nějakého logického základu, nebo si zkrátka dělá Joel Emslie legraci?

Je ale nutné vrátit se zpět k designérovi multiplayeru Joe Cecotovi a jeho rozhovoru na IGN – vyjádření, že battle royale nepřipravují, citovala řada herních i neherních portálů a ještě před třemi dny bylo toto stanovisko považováno za přímé vyvrácení jakýchkoliv spekulací zástupcem Infinity Ward. Vycházejí proto nové, a nutno říct, že zcela odlišné úvahy, z nějakého logického základu, nebo si zkrátka dělá Joel Emslie legraci? Nehledě pak na to, že by smyslu pozbyly i všechny předchozí informace o novém Modern Warfare, které chce být realističtější v singleplayeru a staromilské v multiplayeru. A samozřejmě tu stále máme výše uvedený Blackout – chtěl by Activision opravdu provozovat dvě nesouvisející battle royale hry ve dvou dílech jedné a té stejné série? Naší odpověď pravděpodobně znáte, a i když je svět videoher často zmítán myšlenkovými veletoči, v tomhle případě bychom si stále na battle royale v Modern Warfare nevsadili.

Nahlásit chybu v článku

Napsat komentář

Další články
Nahoru