branding
Astro Bot, Sony Interactive Entertainment, Jak dlouhý je Astro Bot a proč nemá open world

Jak dlouhý je Astro Bot a proč nemá open world

Nicolas Doucet prozradil také to, že pro autory bylo závazkem, aby hra běžela v 60 fps

Zdroj: Team Asobi
17. 7. 2024
Název: Astro Bot Vývojář: Vydavatel: Platformy: Žánr: Datum vydání: 6. 9. 2024

Plošinovka Astro Bot od studia Team Asobi a Sony se blíží. Dorazí na trh už 6. září a nedávno jsme měli možnost si ji sami vyzkoušet. V posledních dnech se k nám ale dostalo několik zajímavých čerstvých informací, které stojí za to si shrnout v jednom uceleném textu.

Šéf studia Nicolas Doucet například v rozhovoru s Julienem Chièzem prozradil, že hra bude mít asi 12 až 15 hodin. I když jde o největší titul s Astrem, autoři nechtěli narušit tempo natahováním hry a nikdy prý necílili třeba na 20 a více hodin.

Ve srovnání se hrou Astro’s Playroom z roku 2020 nabídne novinka vylepšený engine s ještě hezčí grafikou a pokročilejší fyzikou. Hra má představit rovněž ještě zajímavější využití ovladače DualSense, v čemž exceloval už předchozí titul.

Mechanismy se rychle střídají, aby nenastoupil stereotyp

V rozhovoru pro magazín Edge zase Nicolas Doucet prozradil, že autoři zvažovali pro pokračování open world. Nakonec se ale rozhodli jít cestou klasických úrovní, protože věří, že to jim dává největší kontrolu nad obsahem a jeho rozmanitostí. Astro Bot by měl také podle Douceta hráče neustále zaměstnávat novými mechanismy, s nimiž může experimentovat. Cílem bylo vyhnout se nudě a repetitivnímu obsahu. Žádný takový prvek nechtěli autoři nadužívat, aby se hráčům neomrzel. Neustále nás má podle autorů něco překvapovat a než se dostaví stereotyp, zaměstnají nás zase nějakou novou funkcí. Podobně jeden a ten samý power-up máme v celé hře využít jen párkrát.

Hra nebude podporovat VR. Nicolas Doucet už dříve vysvětlil, že pokud by měla nabídnout klasické i VR zobrazení, nebyla by ani v jednom směru opravdu skvělá. Proto se rozhodli jen pro jednu variantu. Není proto pravděpodobné ani to, že by se titul později dočkal nějakého PS VR2 updatu, jak o tom někteří fanoušci spekulují.

A konečně v rozhovoru pro Comics Gaming Magazine Doucet uvedl, že pro tým bylo absolutní nutností, aby hra běžela v 60 fps a framerate v Astrovi by nikdy neměl klesnout pod tuto úroveň.

Na Astro Botovi pracovalo po dobu tří let interně 60 vývojářů.

Nahlásit chybu v článku

1

Napsat komentář

Další články
Nahoru