Studio Toys for Bob se sice dokázalo osamostatnit a přežít i po rozchodu s Activisionem, ale někdo mu přeci jen padl za oběť, zdá se. Designér postav Nicholas Kole, který už dříve pracoval na hře Crash Bandicoot 4: It’s About Time, na Twitteru uvedl, že ve vývoji bylo v nějakou chvíli pokračování. Projekt byl ale podle něj nakonec zrušen.
Není jasné, jak byl vývoj daleko, ale v odpovědi na jeden z dotazů Kole uvedl, že až jednou lidé o nerealizovaném pokračování, které zcela otevřeně nazývá Crash 5, dozví víc, zlomí jim to srdce. V původním příspěvku nějakou nerealizovanou hru označoval jako Project Dragon, z čehož někteří usuzovali, že jde o pokračování série Spyro the Dragon. To však Kole popřel, o Crashovi se vlastně zmínil jen tak mimochodem v reakci na tuto spekulaci.
Ve skutečnosti ale původně narážel na úplně jiný projekt od jiného studia. A když už o něm padla zmínka, sluší se pro úplnost zmínit i tuto druhou hru. Nicholas Kole napsal, že na ní pracoval tři roky, než ji prohlásil za definitivně mrtvou. Project Dragon měl být multiplayerový sandbox survival s prvky craftování a RPG. Autoři se inspirovali Minecraftem. Titul vznikal v kanadském studiu Phoenix Labs, které má na kontě hry Dauntless a Fae Farm.
Studio Toys for Bob se mezitím pustilo do vývoje nové hry. Sice bez Activisionu, ale stále ve spolupráci s Microsoftem, s nímž uzavřelo nějakou formu partnerství. Spekuluje se, že oním novým nezávislým projektem je další díl zmíněné série Spyro the Dragon.