Vývojáři z Insomniac Games se rozloučili se scenáristkou Mary Kenney, která ve slavném studiu strávila uplynulých pět let. Podílela se na vývoji Ratcheta & Clanka, Milese Moralese, ale v posledních měsících také na Wolverinovi, vždy z pozice scenáristky. V případě Wolverina byla navíc v týmu, který přípravu scénáře vedl, což odpovídalo přirozenému vývoji její kariéry. Nově však bude působit v bostonském studiu CD Projektu, kde se připojí k vývoji další hry ze série Cyberpunk, a jak už asi tušíte, opět v roli scenáristky. Podle jejího profilu na síti LinkedIn bude zodpovědná za navrhování příběhových linek, psaní dialogů i jednotlivých scén a přípravu postav.
O změně působiště informovala Kenney přímo na LinkedInu, kde potvrdila svoji příslušnost ke studiu CD Projektu v Bostonu a zahájení prací na projektu Orion, kterým je zmiňované pokračování Cyberpunku. Žádné konkrétní informace vcelku přirozeně nepřidala, samozřejmě je ale podle svých slov nadšená a těší se na „další dobrodružství“. Je otázkou, zda dostane Kenney prostor v některém z nadcházejících vývojářských deníčků, případně čeho konkrétně se na Orionu ujme, sama je však podle svých slov ráda, že se znovu účastní vývoje RPG.
Nejde však o jediný podobný přesun od Wolverina k Cyberpunku 2 – podobně se tak stalo i v případě art directora z Insomniac Games Aarona Habibipoura, který se do Bostonu přesunul před dvěma měsíci. Také on svůj posun oznámil na síti LinkedIn a jeho cesta bude možná ještě o kousek zajímavější, protože navazuje přímo na pozici art directora a bude tak do velké míry určovat podobu a ducha nového Cyberpunku. Ani Habibipour však ještě nedostal prostor, aby se fanouškům představil, případně blíže promluvil o své práci v CD Projektu Boston.
S přihlédnutím k tomu, že jde v obou případech o vysoké a důležité pozice, objevily se dotazy ze strany hráčů, zda to naznačuje nějaký problém Wolverina. Situace ale může být zcela opačná a odchod scenáristky a art directora lze číst také jako pozitivní věc podtrhující utěšený postup prací na očekávané superhrdinské hře. Zejména scenáristé nemusí nutně zůstávat u svých projektů až do jejich vydání a také vizuální styl musí být dávno pevně nastaven a nepotřebuje tak přísné vedení jako v počátcích vývoje. Pro Cyberpunk 2 to pak z druhé strany znamená, že se vývoj skutečně přesouvá do aktivní fáze a my tak můžeme začít velmi pomalu odkrajovat čas do vydání. Ale opravdu velmi pomalu.
Pro přidávání komentářů se musíte nejdříve přihlásit.
Fakt, že títo dvaja talentovaní tvorcovia (súdiac podľa predošlých ich hier) obohatia vývoj druhého Cyberpunku je ešte lepšia správa. Tá dvojka Cyberpunku, bude mať vážne veľký potenciál, keď na nej budú tieto nové posily pracovať. Už teraz sa neviem dočkať 😀