Koncem června byl oznámen nový Farming Simulator 25 od studia Giants Software. Tehdy jsme se dočkali prvních informací, screenshotů, ale také videa. Nepocházelo nicméně přímo ze hry. Nemuseli jsme ale čekat dlouho. Teď vývojáři zveřejnili půlhodinovou prezentaci, kde už se můžete podívat na to, jak bude nový ročník vypadat přímo v akci.
Video je poměrně obsáhlé a nepochybně ho sami prozkoumáte, tak vás můžeme upozornit jen na některé z témat nebo novinek, které tu přijdou na přetřes. Můžete se například podívat, jak vypadá v novém dílu nasvícení, mlha nebo odrazy na vodní hladině. Třeba mlha má teď působit mnohem uvěřitelnějším dojmem, což ukázka poměrně přesvědčivě demonstruje. Skoro jako ze Silent Hillu.
Vylepšená je rovněž oblačnost a každý individuální mrak teď vrhá stín na zem, což opět působí realističtěji. Každý mrak má také jiný tvar. I vegetace má působit lépe. Má bohatější objem, vypadá přirozeněji na větší vzdálenost. Neplatí to jen pro stromy, ale také různé plodiny. Když byla řeč o vodní hladině a odrazech, podobný efekt můžeme nově pozorovat také na kapotě jednotlivých strojů. Podobně jako v moderních závodních hrách má při jízdě realisticky odrážet okolí.
Ve videu se podíváme také na pěstování rýže. Jak si nejspíš vzpomínáte, rýže patří mezi nové plodiny ve Farming Simulatoru 25. Čekají tu na nás hned dva druhy a kromě nich třeba také špenát coby další novinka. Mezi novými zvířaty najdeme zase buvoly. Vedle severoamerické a evropské mapy hra nabídne rovněž východoasijskou krajinu.
Mohutné bude opět zastoupení různých strojů a licencovaných výrobců. Můžeme se podle autorů těšit na víc než 400 kusů techniky od víc než 150 značek. Jak ale demonstrovala už nová ukázka, k velkým změnám má dojít především na poli enginu, technologie, fyziky. Za zmínku stojí například ještě dynamické efekty počasí nebo reálná deformace terénu.
Farming Simulator 25 vyjde letos 12. listopadu. Dorazí na PC i konzole a bude k dispozici s českou lokalizací. Podívat se můžete také na některá první srovnání od fanoušků s Farming Simulatorem 22. Možná pak díky tomu lépe doceníte některé změny na poli grafiky.
Pro přidávání komentářů se musíte nejdříve přihlásit.
Zkoušel jsem FS15, FS17, FS19, FS22 – každý jak v základní verzi, tak ve verzích s nainstalováním různých módu. Ale nejlépe se mi hrál/hraje FS19.
Je fajn že Giants vylepšuje hru po (nejen) grafické stránce, ale nakonec bude nejdůležitější jak ne/příjemně se bude FS25 hrát. Jasně, každý hráč to může vidět trošku jinak, to co bude vyhovovat jednomu to nemusí vyhovovat druhému. Stručně řečeno počkáme na vydání plné verze hry, potom zahrajeme a uvidíme jaký ten FS25 vlastně bude.
Pro mne vždy byla/je/bude na prvním místě hratelnost, úroveň grafiky řeším až následně.