branding
Dead Rising Deluxe Remaster, Capcom, Remaster Dead Risingu vyjde v polovině září

Remaster Dead Risingu vyjde v polovině září

Capcom ukázal první záběry ze hry. Předělávku hraničící s remakem pohání RE Engine

Zdroj: Capcom
2. 7. 2024
Název: Dead Rising Deluxe Remaster Vývojář: Vydavatel: Platformy: , , Žánr: Datum vydání: 19. 9. 2024

Už na konci června oznámil Capcom další remaster hry Dead Rising z roku 2006. Aby jej vývojáři odlišili od vylepšené HD verze z roku 2016, přidělili chystané verzi podtitul Deluxe Remaster, a po krátkém teaseru včera v noci konečně podrobněji odhalili, jak bude hra vypadat a hlavně, jak se bude od předchozích iterací lišit. Ještě než přistoupíme k tomu, co během přenosu Capcom Next zaznělo přímo k remasteru, sluší se hned na úvod připojit informaci o datu vydání – pokud si chcete připomenout bezmála 20 let starý titul nebo naskočit na vlnu úplně poprvé, budete mít možnost od 19. září, kdy Dead Rising Deluxe Remaster dorazí v digitální distribuci na Steam, PS5 a Xbox Series.

Začněme obrazovým materiálem, který se zhmotnil v prodloužené verzi teaseru z minulého týdne. Po úvodních přibližně 40 sekundách, v níž vývojáři rekapitulují, jak se to mělo s jednotlivými verzemi a zabírají tvář hlavního hrdiny Franka Westa, se konečně pouští do odhalení souvislejších záběrů přímo z hraní. Video rovněž porovnává některá konkrétní místa včetně postav a jasně demonstruje, že chystaná předělávka v podstatě hraničí s remakem. Úplně nové modely, nasvícení, efekty, ale stará dobrá hratelnost, která před lety zafungovala a pomohla Dead Risingu k tomu, aby se z ní stala série. Pokud jste nikdy neměli tu čest, možná vás překvapí, že se zombíky Frank West bojuje prostřednictvím všeho, co najde, tedy například pomocí kaktusu nebo třeba golfových míčků, taková je ale hratelnost, která podtrhuje všeobecně velmi ztřeštěnou náladu, které je neradno se příliš divit.

Po traileru se pak slova ujal game director Rjosuke Muraj, který hned na úvod potvrdil, že není žádným přeháněním, když by Deluxe Remaster někdo označoval za remake. Zmínil množství práce, kterou vývojáři na této verzi hry odvedli a vyjmenoval stěžejní body celé předělávky. „První věc, které si všimnete, je vylepšená grafika. Specifikace [nových konzolí a PC] umožňují, aby hra běžela v rozlišení 4K a 60 snímcích za sekundu. Učinili jsme také řadu vylepšení na poli uživatelského zážitku, jako je například možnost mířit a současně se pohybovat,“ uvedl Muraj. Obecně pak vývojáři podle jeho slov hodně zapracovali na ovládání, aby titul nepůsobil nepřátelsky a byl v souladu s tím, co hráči očekávají od moderních titulů.

S tím souvisí také funkce automatického ukládání pozice nebo zlepšení celého uživatelského prostředí, což je ostatně vidět i přímo ve videu. Hra se také dočká nových jazykových verzí, ať už je řeč o dabingu nebo jen textovém překladu. Pokud byste však ve výčtu podporovaných jazyků očekávali češtinu, pak jste vedle a nevíte, jak to s japonskými hrami obvykle chodí… Co naopak pocítíte, je vylepšené chování některých NPC, díky čemuž by měla být podle Muraje snaha přežít tuhle apokalypsu ještě větší zábava. I přes všechny změny se ale Capcom snažil nenarušit ducha původní hry a slíbil, že všichni, kdo znají původní verzi, budou i v novém remasteru jako doma.

Nahlásit chybu v článku

Napsat komentář

Další články
Nahoru