Hra Stellar Blade od vývojářů z jihokorejského studia ShiftUp oslavila milion prodaných kopií. Informaci zveřejnili sami zástupci společnosti během tiskové konference na konci minulého týdne (přes KH Games), byť mluvili pouze o odhadu a neměli pro investory a podílníky přichystána konkrétní data. Finanční ředitel nicméně doplnil, že nad rámec prodejního úspěchu hodnotí ShiftUp velmi pozitivně i přijetí ze strany hráčů, kteří hře udělili na portálu Metacritic skóre 9,2. Jde podle finančního ředitele studia v tomto ohledu a této metrice o nejlépe hodnocenou hru pro PlayStation 5, což se má odrážet i v tom, že se Stellar Blade krátce po svém uvedení dostal v mnoha zemích na první místo v žebříčku nejprodávanějších her pro konzoli od Sony.
Vývojáři věří, že titul bude prodeje hromadit i nadále a odkazují s očekávaným úspěchem na prodejní čísla her jako Ghost of Tsushima nebo Detroit: Become Human
Podle zástupců ShiftUp úspěchu pomohla rozsáhlá demoverze, díky které si mohlo velké množství hráčů udělat o titulu jasný obrázek a nastavit svá očekávání. Finanční ředitel pak doplnil, že se demo Stellar Blade hrálo „dvakrát častěji“ nežli demoverze Final Fantasy VII Rebirth, což je jen další úspěch jihokorejské senzace. Vývojáři pak věří, že titul bude prodeje hromadit i nadále a odkazují s očekávaným úspěchem na prodejní čísla her jako Ghost of Tsushima nebo Detroit: Become Human, kterých se podle informací ShiftUp prodalo ročně mezi 3-6,5 miliony kusy. „Očekávání jsou proto od Stellar Blade stále vysoká,“ uzavřel finanční ředitel.
Aby společnost podpořila budoucí prodeje, plánuje jednak hru neustále vylepšovat – v dohledné době má dorazit například fotomód – ale hlavně nahlas uvažuje nad uvedením na ostatních platformách. Exkluzivní partnerství se Sony zatím patrně nedovoluje přinést hráčům verzi pro Xbox, ale PC verze je něco, nad čím v ShiftUp aktuálně přemýšlí. Co se týče dalšího obsahu, ačkoliv vývojáři vytvořili hru tak, aby si z ní hráči odnesli kompletní zážitek bez nutnosti cokoliv dalšího stahovat, zájem ze strany hráčů vybudil studio k úvahám nad placenými DLC. Zvažují rovněž „externí spolupráci“, pod čímž si lze představit nejen možné crossovery, ale případně i práci na portech pro další platformy, které by nutně nemuselo mít na starosti kmenové studio.
Napsat komentář
Pro přidávání komentářů se musíte nejdříve přihlásit.