Během letošních červnových herních akcí byl kromě jiného oznámen remaster akčního survival hororu The Thing. Titul od studia Computer Artworks z roku 2002 dorazí ve vylepšené verzi znovu na PC, ale také na konzole PS4, PS5, Xbox One, Xbox Series a Switch. I když jsem byl sám trochu zklamaný tím, že se hra nedočká plnohodnotného remaku, autoři lákali už zkraje června na řadu vylepšení. Možná ale zajdou ještě dál.
Larry Kuperman z Nighdive Studios v rozhovoru pro magazín GamesRadar uvedl, že původní autoři ze studia Computer Artworks byli v některých ohledech limitovaní a nemohli určité věci udělat kvůli technologii a enginu. Kuperman nechtěl zacházet do podrobností a pokazit překvapení, ale prozradil, že v nové verzi najdeme něco, díky čemu byl tým chopen naplnit původní vizi autorů. To je podle Kupermana velmi důležité i pro Nightdive. Duch originálu ale zůstal stejný a hráči by měli cítit povědomý zážitek, pokud se s původní hrou setkali. Nebude to ale zdá se, úplně stejné.
Z náznaků je patrné, že pravděpodobně prohloubí nová edice celkový zážitek, protože v enginu bylo možné udělat něco, co si přáli už původní autoři, ale nedokázali to. Jinak můžeme stručně připomenout, že The Thing: Remastered láká samozřejmě na vyšší rozlišení i framerate. Nabídne lepší nasvícení, stíny, detailnější modely i textury. Hra by mohla vyjít ještě letos, jisté to ale není.
Více informací o vylepšené verzi The Thing najdete v našem starším článku.