branding
Call of Duty: Black Ops 6 (Gulf War), Activision, Trailer na Black Ops 6 je nejsledovanější v historii Call of Duty

Trailer Black Ops 6 je nejsledovanější v historii Call of Duty

Za pár dní nový díl zbořil všechny rekordy sledovanosti na oficiálním kanálu

Zdroj: Activision
14. 6. 2024
Název: Call of Duty: Black Ops 6 (Gulf War) Vývojář: , Vydavatel: Platformy: , , , , Žánr: Datum vydání: 25. 10. 2024

Celá série Call of Duty možná hráče polarizuje, ale jedno poslednímu dílu upřít nelze. Black Ops 6 se zjevně těší mimořádné pozornosti. Což samozřejmě automaticky neznamená, že to bude skvělá hra, že se bude skvěle prodávat a dokonce ani to, že ji lidé sledují jen proto, že se jim líbí. Protože právě o sledování jde.

Takzvaný gameplay reveal trailer Black Ops 6 se stal nejsledovanější upoutávkou v historii série Call of Duty. Premiéru měl přitom teprve 9. června a už má na kontě přes 55 milionů zhlédnutí. Dosavadní rekord se přitom dlouho neotřásl. Dosud jej drželo Call of Duty: Infinite Warfare a reveal trailer z květně 2016. Toto video má skoro 47 milionů zhlédnutí.

Další v pořadí je trailer na reboot Modern Warfare (40 milionů), Black Ops 2 (39 milionů), Modern Warfare III (39 milionů) a pak Advanced Warfare (34 milionů). Nepochybně celková čísla navyšuje i skutečnost, že Activision neponechává nic náhodě a spoustu peněz sype do marketingu.

Jde přitom jen o čísla z oficiálního kanálu Call of Duty na YouTube. Celkové počty mohou být ještě výrazně větší, protože takové upoutávky mají mraky přehrání nejen v reuploadech různých magazínů, ale třeba i na kanálech výrobců konzolí. Jen namátkou na YT kanálu IGN má stejné video z Black Ops 6 380 tisíc zhlédnutí. Na kanálu Xboxu dalších 2,2 miliony zhlédnutí a na kanálu PlayStationu dalších 224 tisíc.

Jen pro kontext – trailer na Grand Theft Auto VI má na oficiálním kanálu Rockstaru už 195 milionů zhlédnutí.

Nahlásit chybu v článku

1

Napsat komentář

Další články
Nahoru