branding
Wolfenstein: Youngblood, Bethesda Softworks, Vývojáři Youngbloodu budou pokračovat ve stejném stylu

Vývojáři Youngbloodu budou pokračovat ve stejném stylu

Miluji hry jako The Division, říká producent hry. Fanoušci tradičního Wolfa mají zřejmě utrum

1. 8. 2019
Název: Wolfenstein: Youngblood Vývojář: , Vydavatel: Platformy: , , , Žánr: Datum vydání: 26. 7. 2019

Hře Wolfenstein: Youngblood jsme se v uplynulých dnech intenzivně věnovali. Po streamu, ve kterém jste mohli sledovat úvodní hodinu hraní, jsme se pustili do recenzování a v úterý přinesli ne zrovna lichotivý verdikt 5/10. Bez ohledu na to, že se určitě najde spoustu hráčů, kteří si kooperaci nebo otevřenější level design užili, nám tyto aspekty v kombinaci s dalšími prvky a chybami přišly slabé. Do budoucna bychom byli neradi, pokud by vývojáři z MachineGames tuto formuli bez fundamentálních změn opakovali, ale přesně na tento postup už nyní připravuje fanoušky výkonný producent hry Jerk Gustafsson. V rozhovoru pro Gamasutru uvedl, že změny přišly do série kvůli tomu, jak se mění celý trh a chuť hráčů, přičemž nezapomněl zmínit, že se zhlédl ve hrách od Ubisoftu, miluje kooperaci a plnými doušky si užívá hry jako Ghost Recon: Wildlands, resp. The Division.

Podle svých slov je pak Gustafsson spokojený s tím, co se jim v případě Youngbloodu povedlo a připustil, že s největší pravděpodobností budou dbát i v budoucnu důraz na to, aby hráči měli dostatek volnosti a chuť se do jednotlivých lokací ve hře opakovaně vracet. Sám navíc trochu zvláštně označuje Youngblood za „hru od MachineGames“, aby hned vzápětí popřel sám sebe a vyjmenoval všechno, co aktuální spin-off odlišuje od předchozích dílů. Na jeho uvažování to ale pravděpodobně nic nezmění a je zřejmé, že žánr veskrze obyčejných lineárních stříleček se zajímavým a poutavě vyprávěným příběhem, je ještě ohroženější.

Nahlásit chybu v článku

8

Napsat komentář

Další články
Nahoru