Z multiplayerové akce The Finals od Embark Studios se koncem loňského roku stal obrovský fenomén a vypadalo to, že má zaděláno na dlouhodobý úspěch. Teď to ale působí, jako by se na skvělý debut nepovedlo zcela navázat a projektu docházel dech. Podle jihokorejské společnosti Nexon, která studio vlastní, si The Finals vedou hůře, než firma očekávala.
Druhá sezóna podle Nexonu nevedla k očekávanému nárůstu aktivních hráčů. Krátkodobě se měla v březnu čísla zvýšit, ale příjmy nebyly dostatečné. Embark v tuto chvíli podle finanční zprávy spolupracuje s Nexonem na tom, aby se zjistilo, v čem je problém, a povedlo se autorům najít řešení.
I když neznáme statistiky z ostatních platforem, můžeme se podívat alespoň na to, jak si The Finals vedou na Steamu. Podle SteamDB teď hraje v maximu denně tak 15 tisíc lidí současně. Absolutní vrchol hra zaznamenala před 5 měsíci, kdy ji hrálo přes 242 tisíc lidí najednou. V březnu po vydání nové sezóna čísla aktivních hráčů krátkodobě vzrostla, ale jinak je patrná sestupná tendence.
Pro přidávání komentářů se musíte nejdříve přihlásit.
Lidi hráli v CS Nuke, nebo jakoukoliv jinou mapu desettisíckrát, a stejně to hrajou stále dokola..
Problém bude (podle mě) v příliš velkých mapách a jejich cílech, kdy místo bomb site dali bankomat. Jádro hry a střelba je dobrá..
Určitě souhlasím, že CS je asi navrhnuté geniálně, když je to stále nejhranější a přitom několikátá iterace toho samého..
Proč je CS úspěšně a Finals ne, rozhodně není téma do jedné diskuze.. Taky to asi nejde úplně srovnávat, protože ty dvě hry nejsou úplně konkurence. To spíš Apex vs. Finals.
Her co jasně zasvítily a pak shořely je tuna. Ono udržet si hráče dlouhodobě, se povede jen málokomu.. Ale to sem nemusím psát, protože je to každému jasné.