Insider, který na Twitteru vystupuje pod přezdívkou Kurakasis, je údajně obeznámen s plány společnosti Take-Two týkající se dalšího dílu série Mafia. Další pokračování původně české hry studia Illusion Softworks, o kterém se už v minulosti spekulovalo, může být podle insidera oznámeno v nadcházejících 3-4 týdnech, byť ve svém tweetu přiznal, že konkrétní informaci nemá. Vychází nicméně z podobného případu z nedávné doby, kdy se k němu shodné informace dostaly ve spojitosti se hrou Judas.
„Mohu vám říct, že před několika dny začalo Take-Two připravovat oznámení vztahující se k Mafii,“ napsal insider konkrétně a připomněl právě onen sled událostí ohledně Judas, o kterých informoval v podobném duchu, stejně jako třeba o úplném názvu nové hry ze série Indiana Jones. To přidává jeho příspěvku na značné věrohodnosti a začíná se zdát, že mají speciálně čeští hráči na dosah hned dvě zajímavá oznámení. Tím prvním máme samozřejmě na mysli čtvrteční představení novinky od Warhorse, na které pracuje původní autor Mafie Daniel Vávra.
I can tell you that a few days ago, Take-Two began preparations for an announcement regarding the Mafia series
It’s hard for me to determine the timeframe, but with Judas I’ve seen them gearing up for the new trailer about 3-4 weeks before it dropped, so…
Soon™️ 🙂
— Kurakasis (@Kurakasis) April 16, 2024
Kurakasis v podstatě neřekl nic dalšího, jak ale připomíná magazín Insider Gaming, už v minulosti poukazoval na registraci obchodních značek, což mohlo k dosavadním spekulacím přidat právě ono přesvědčení, že se vývoj posouvá kupředu a mohli bychom se dočkat oznámení. Byly tu pak i detaily z inzerátů, prostřednictvím kterých hledali vývojáři z Hangar 13 nové kolegy, a hlavně také článek magazínu Kotaku.
Před dvěma lety přišel s informací, že by čtvrtá hra v sérii měla být prequelem prvního dílu a že by se měla potenciálně odehrávat na Sicílii. Informace ale zazněla v závěru článku o odchodu Hadena Blackmana trochu mimoděk, jenže právě způsob, jakým ji magazín prezentoval, naznačil, že se opírá o vlastní zdroje a bylo ji možné s přihlédnutím k reputaci Kotaku označit za přinejmenším zajímavou. Tehdy měl být projekt s kódovým označením Nero teprve v rané fázi vývoje a k jeho vývoji měli lidé z Hangaru 13 využít Unreal Engine. Pak stačili čtvrtý díl Mafie oficiálně oznámit, konkrétní informace ale nemáme žádné.