Většina zbývajících zaměstnanců týmu Ascendant Studios má nařízenou nucenou dovolenou, tvrdí jejich někdejší kolega. Autoři Immortals of Aveum přitom už loni propustili téměř polovinu lidí. To bylo již krátce po vydání hry. Na síti LinkedIn to uvedl bývalý zaměstnanec studia Kris Morness. Nucená dovolená má obvykle znamenat, že technicky máte práci, očekává se, že se do ní někdy vrátíte, ale nemusíte za ni dostávat zaplaceno.
Kris Morness, který momentálně pracuje ve Phoenix Labs, následně v komentářích doplnil, že v tuto chvíli v týmu pracuje asi 40 až 45 lidí. Ale je to podle něj jen odhad, přesná čísla nezná. Nicole Carpenter z Polygonu informaci potvrdila z vlastních zdrojů. Přesné počty podle svých slov nezná a Ascedant Studios na opakované žádosti o komentář nereagují.
Ještě nedávno přitom zakladatel Ascendant Studios Bret Robbins ujišťoval, že značka Immortals of Aveum může v dalších letech vyrůst do kultovní klasiky jako Dead Space.