branding
Final Fantasy VII Rebirth, Square Enix, FF7 Rebirth obdrží další update režimu výkonu

FF7 Rebirth obdrží další update režimu výkonu

Nepřesvědčivý výkon dema se podařilo vylepšit jen trochu. Vývojáři na hře stále pracují

Zdroj: Square Enix
4. 3. 2024
Název: Final Fantasy VII Rebirth Vývojář: Vydavatel: Platformy: Žánr: , Datum vydání: 29. 2. 2024

Demoverze Final Fantasy VII Rebirth přinesla nad rámec radosti a potěšení z návratu remaku jednoho z nejoblíbenějších dílů série také obavy kolem obrazového režimu výkonu. Ačkoliv v módu, který upřednostňuje rozlišení před frekvencí snímků, vypadá hra opravdu hezky, daň za obraz v 60 fps byla pro mnoho hráčů až příliš vysoká. Kvalitativní skok grafiky byl tak velký, že si hráči na vývojářich ze Square Enix vymohli drobné vylepšení, které dorazilo ještě před vydáním plné verze, ale ani to, zdá se, nestačí k upokojení všech vášní. I proto potvrdil game director Naoki Hamaguči, že tým nepřestal se snahou vylepšit grafiku tak, aby konzole PlayStation 5 zvládla 60 fps a že v blízké době dorazí update číslo dvě.

Hamaguči se o dalším updatu vyjádřil v rozhovoru pro filipínský magazín One More Game a konkrétně zmínil problémy spojené s režimem výkonu. „Obdrželi jsme řadu dotazů, zda bude grafika v režimu výkonu vylepšena, či nikoliv. Slyšíme vás a momentálně pracujeme na patchi, který tento aspekt vylepší. Nemyslím si, že by vydání mělo být příliš vzdálené,“ odpověděl game director skvěle hodnocené druhé části rozsáhlého remaku Final Fantasy VII. Bohužel, po dotazu na bližší podrobnosti nechtěl být Hamaguči příliš konkrétní, prozradil snad jedině to, že se vývojáři zaměřují na podobu jednotlivých hrdinů ve chvíli, kdy na jejich obličeje pod určitým úhlem dopadá světlo.

„Od hráčů jsme slyšeli, že v některých situacích činí osvětlení obličeje z některých postav strašáky. Takže to je jedna z částí, na které pro tento update pracujeme,“ řekl Hamaguči a dál se již tématem nezabýval. Zajímavé ale je, že on sám by podle svých slov volil ve hrách většinou režim kvality, protože se rád kouká na hezčí grafiku. A upřímně, Final Fantasy VII Rebirth je – ač jsem byl sám při hodnocení překvapený – solidně hratelný i ve 30 fps, patrně i proto, že souboje sice nejsou tahové, ale vyžadují tolik mikromanagementu, že v nich nižší frekvence snímků není takový problém, jako by šlo o ryzí real-time záležitost. Samozřejmě je ale nedostatek frejmů cítit a ideální by byla kombinace obou přístupů – hezká grafika a vysoká frekvence snímků – tak snad někdy v budoucnu.

Nahlásit chybu v článku

1

Napsat komentář

Další články
Nahoru