Magazín Insider Gaming tvrdí, že hru Skull and Bones si ještě nevyzkoušel ani jeden milion hráčů, navzdory tomu, že nabízí bezplatnou trial verzi. Tom Henderson se ve svém článku už tradičně odvolává na své vlastní zdroje. Podle nich titul, který šéf Ubisoftu označil za AAAA projekt, zatím oslovil asi 850 tisíc lidí. Včetně těch, kteří sáhli po zmíněné zkušební verzi. Na druhé straně průměrný hráč prý stráví ve hře 3 až 4 hodiny denně. Otázkou je, jak na tom bude Skull and Bones třeba za měsíc a zda se povede přimět některé potenciální zákazníky, aby po trial verzi investovali do plné hry.
Hendrson se zmiňuje také o tom, že vysoká cenovka byla kritizována nejen veřejně, ale podle jeho zdrojů také interně. Jeden ze zaměstnanců Ubisoftu pracujících na titulu měl Hendersonovi říct, že jde přinejlepším o hru za 30 až 40 dolarů. Ale dodal, že o takových věcech přímo vývojáři nerozhodují. Už dříve Henderson psal, že vývoj hry za 10 let spolykal asi 200 milionů dolarů a Ubisoft ani neočekává, že se mu tato částka vrátí. Na hře za tu dobu údajně pracovaly tisíce lidí v 11 různých studiích. Ubisoft se ke spekulacím nijak nevyjádřil.
Henderson také připomíná vlastní starší neoficiální zprávy, že Ubisoft pod kódovým označením Obsidian vyvíjí plnohodnotný remake Black Flagu. Jeho vývoj ale potrvá ještě několik let. Mezitím se Skull and Bones chystá na první sezónu s podtitulem Raging Tides. K dispozici bude od 27. února a potrvá 12 týdnů. Hlavním padouchem první sezóny bude kapitán Philippe La Peste a jeho pirátská loď La Potence. Dočkáme se také dalšího mořského monstra, kterým bude tylosaurus, který ve skutečnosti žil před asi 80 miliony let.
Blíže už obsah první sezóny představuje nový trailer.
Pro přidávání komentářů se musíte nejdříve přihlásit.
Se nedivím, že to moc lidi nezkusilo, taky jsem šel do bety s tím, že to bude sracka kterou si nikdy nekoupim po tom co všude psali, ale je to ve finále zábavný a hezky. Jako není to 4A a mělo to bejt levnější, ale takovej hate si to zase nezaslouzilo.
Včera jsem po letech zkusil AC, protože taky priplaval do PS Plus. V podstatě to stejný jako v případě Skull and Bones. AC mě nebavil už od trojky, docela se ještě dal Black Flag. Co jsem ale zkusil Valhallu? Co to má bejt? Tuctová hack n slash vikingská rubačka, otřesená zabugovaná kamera, kombat děsnej… po tom, co dělalo Assassiny originální ani stopa. O zcela originálními příběhu „zloduch mi zabil mámu a tátu, tak mu useknout hlavu tátovou sekerou“ ani nemluvě.
Nechápu, co se to s Ubisoftem stalo, ale namísto politické korektnosti, přístupnosti, genderove vyváženosti by se měli urychleně vrátit k tomu, co dělalo jejich hry dobrý, jinak to můžou brzo zavřít.