Nejnovější velký patch s číslovkou 6 již obohatil Baldur’s Gate III, a to krátce po Valentýnu, během kterého by vydání bylo ještě mnohem příhodnější. Ačkoli se vývojáři z Larian Studios samozřejmě soustředili na množství chyb a nedostatků hlášených hráči, v novém patchi se zároveň rozhodli dát hráčům i větší možnosti a svobodu co se romantiky týče. Ano, fanoušci milostných románků a interakcí se konečně dočkali slibovaných vylepšení, která se zaměřila především na líbání.
In case you missed it, Patch 6 is now live https://t.co/0zbGFKOKnk pic.twitter.com/LLO3BLxbc2
— Larian Studios (@larianstudios) February 16, 2024
Polibky v Baldur’s Gate III nově nejsou jen obyčejnými nicneříkajícími polibky, ale liší se na základě intenzity a využívají nových speciálních animací, jak se vývojáři pochlubili s hlavním tahákem nového updatu. Dále vysvětlili, že líbání u každé postavy vyjadřuje její osobnost, přičemž polibky jsou náhodné a mohou být velice romantické, ale třeba právě i nesmírně intenzivní a vášnivé. Vzhledem k odlišnostem samotných postav se zaměřili i na jejich výšku, kterou nyní hra bere během muchlování v potaz. Kromě toho vývojáři nicméně věnovali svou pozornost i některým filmovým scénám v závěru hry, které vylepšili tak, aby odrážely spojení mezi hráčem a jejich herními partnery a oblíbenci, s nimiž se vydali nejen na cestu hrou, ale i vztahu. Láska je zkrátka ve vzduchu, i u nich v kanceláři, jak dodávají vývojáři.
V Larian Studios mají vskutku zajímavé priority, ale shrňme si samozřejmě i další věci, které nová aktualizace nabídla. Mezi další vylepšení, jimiž se vývojáři chlubí, patří nové animace společníků v táboře, nově také bude možné rychleji propustit a nahradit některého ze členů své skupiny, při spuštění dialogu hra bude také upřednostňovat vaši postavu jako hlavního řečníka v diskuzi. Samozřejmě došlo na celou řadu oprav a úprav, přičemž celý seznam novinek v rámci aktualizace je mimořádně obsáhlý, zmiňme tedy například opravu rychlého cestování nebo dlouhý výpis zaznamenaných pádů. Patch se dotýká všech oblastí, od hratelnosti přes boj nebo uživatelské rozhraní až k grafice či osvětlení, ale došlo i na různá vyvážení a změny napříč všemi třemi akty hry. Kompletní seznam naleznete zde.