Kolem připravovaného třetího dílu srategie Homeworld se v posledních dnech netočí zrovna pozitivní zprávy. Demoverze, která byla uvolněna na Steamu a měla představit nový herní mód, u hráčů příliš nezabodovala. Na to konto se vývojáři ze studia Blackbird Interactive rozhodli do hry ještě „sáhnout“, což však mělo za následek odklad na polovinu května a krok přirozeně vyvolal otázky, v jakém stavu vlastně hra je a zda vývojáři nečelí jiným problémům. Několik dní po oznámení dalšího posunu vydání však přichází další závažné zprávy, které naznačují, že se ve studiu propouštělo.
Informace zatím nebyla komunikována skrze oficiální kanály, magazín Game Developer si nicméně všimnul několika příspěvků od již bývalých zaměstnanců studia na sociální síti LinkedIn, podle kterých je zřejmé, že se stavy pracovníků snižovaly. Svůj odchod tímto způsobem oznámil například vedoucí producent Jacob Van Rooyen, který ve svém příspěvku potvrdil, že propuštěných bylo víc. Záhy se pak přidal programátor Dylan Freddi, který potvrdil, že je rovněž mezi propuštěnými zaměstnanci a stejně jako Van Rooyen vyjádřil vděk nad tím, že mohl ve studiu pracovat.
Asi nejzávažněji nicméně působí propuštění game directora nového projektu Alexandera Weatherstona, který v Blackbird Interactive pracoval předešlé čtyři roky. Jeho příspěvek přirozeně vyvolal soucitné reakce, mezi kterými byly i nabídky k další práci, můžeme ale vyvozovat, že budoucnost studia nemusí být vůbec jistá a případné rozpouštění týmu, který měl pracovat po Homeworldu 3 na dalších projektech, je jen dalším z řady vykřičníků. Na druhou stranu ale Game Developer připomíná, že podle informací z roku 2023 mělo studio ve vývoji hned čtyři projekty, takže by to nemuselo být s budoucností tak nahnuté.
Dokud se ale nevyjádří samo studio, jde i nadále pouze o spekulace.
Napsat komentář
Pro přidávání komentářů se musíte nejdříve přihlásit.