V průběhu včerejšího dne jsme vám i prostřednictvím našeho speciálního streamu připomněli, že české RPG Kingdom Come: Deliverance oslavilo 6 let od svého uvedení v roce 2018. A zatímco my jsme vzpomínali a hráli s Richardem Wágnerem, dabérem hlavního hrdiny Jindry, vývojáři z Warhorse se pochlubili překonáním dalšího důležitého milníků. K šestému výročí se tak pěkně sešla informace o 6 milionech prodaných kusů hry, za což vývojáři samozřejmě nezapomněli všem hráčům náležitě poděkovat.
Happy #KCD Anniversary everyone! ⚔️ We are proud to share that Kingdom Come: Deliverance has surpassed the 6 million copies mark. We wouldn’t be here if it weren’t for you… so a big THANK YOU! 🖤 pic.twitter.com/TB71yBDiaq
— Warhorse Studios (@WarhorseStudios) February 13, 2024
„S hrdostí můžeme říct, že Kingdom Come: Deliverance překonalo 6milionovou hranici prodaných kopií. Nebyli bychom tu, nebýt vás, takže opravdu velké díky,“ vzkázali vývojáři na sociálních sítích. Jen na Twitteru má příspěvek téměř 90 tisíc zobrazení a necelé dvě stovky komentářů, v nichž se hráči vcelku přirozeně ptají, co dalšího mohou od Warhorse očekávat. Mnoho komentářů se dotazuje na pokračování, někteří hráči dokonce vyjadřují nepochopení nad tím, co vývojářům trvá tak dlouho, a další se ptají na další záležitosti, jako je možný next-gen update pro Xbox Series a PlayStation 5 nebo verze pro Switch. Jedině v tomto případě vás můžeme odkázat na naší zprávu z loňského prosince, v níž nám vývojáři potvrdili nejen to, že port stále vzniká, ale že bude mít na rozdíl od jiných konzolových verzí v úvodu zmíněný český dabing.
A pokud se ptáte, proč to na Switchi jde a na jiných platformách vyjma PC nikoliv, i na to jsme vám přinesli loni odpověď. Vývojáři ústy PR manažera Tobiase Soltz-Zwillinga uvedli, že na přípravu portu nemají vývojáři čas ani zdroje. „Nechci říkat, že se to nikdy nestane, ale naše pozornost je teď 100% na dalším projektu od Warhorse Studios,“ doplnil Tobi. A právě proto, že nevzniká port Kingdom Come: Deliverance, nepočítá se prozatím ani s českým dabingem, vzhledem k tomu, že by hra musela opět projít složitým certifikačním procesem. Verze pro Switch naproti tomu je novým vydáním, takže český dabing mohl být zahrnutý hned během vývoje a před certifikací u Nintenda.
Snad tedy hořkosladké informace vývojáři kolem Dana Vávry vyváží informací, na jakém projektu momentálně pražský tým pracuje a hlavně, kdy se ho konečně dočkáme.