Předevčírem sdíleli vývojáři ze studia Behaviour Interactive na sociálních sítích krátký teaser, který se vztahoval ke hře Dead by Daylight. V kratičkém videu se objevila baterka, několik listů papíru a také informace, že se více dozvíme 9. ledna. A jak hráči správně odtušili, vývojáři skutečně lákali na postavu Alana Wakea ze stejnojmenné hry, který do Dead by Daylight dorazí jako další hratelný přeživší. Zpráva už byla vývojáři potvrzena, takže se na trochu rozpolceného spisovatele můžete těšit 30. ledna v rámci patche na verzi 7.50.
From one dark place to another.
Dead by Daylight: Alan Wake. January 30th.👉 (Reddit) https://t.co/0eEfhUVlry
👉 (Forums) https://t.co/Lygfha2u9Q pic.twitter.com/yAzyGoHEDQ— Dead by Daylight (@DeadbyDaylight) January 9, 2024
„Z jedného temného místa do dalšího. Dead by Daylight: Alan Wake, 30. ledna,“ přidali vývojáři k CGI traileru, který spojuje reality obou her záhadnou a strach nahánějící mlhou. Na Redditu pak zveřejnili kompletní soupis novinek a změn v chystaném patchi a samozřejmě se zaměřili na speciální schopnosti, s nimiž Alan do Dead by Daylight dorazí. Prvním perkem je Champion of Light, který je podle očekávání spojen s ruční svítilnou. Pokud ji použijete, získáte 50procentí bonus k rychlosti pohybu a zároveň můžete oslepením o 20 procent zpomalit zabíjáka. Druhý perk – Deadline – se aktivuje v momentě, kdy bude Alan zraněn, přinese mu více skill checků během opravování nebo léčení a sníží postih, pokud skill check minete. Poslední speciální schopností pak je Boon: Illumination, tedy možnost změnit základní či prokletý totem na Boon Totem, díky kterému uvidíte auru všech truhel i generátorů a Společně s tím se také zvýší rychlost očišťování nebo přeměňování totemů o 6, 8, resp. 10 procent.
Součástí patche je ale také celá řada dalších vylepšení a oprav, které se týkají jak technické stránky, tak hratelnosti. Do ní pak vývojáři sáhli i trochu hlouběji u Hillbillyho, Onryo a Blighta a soustředili se také na vybalancování hry ve smyslu „zneužívání“ strategie bránění 3 nejbližších generátorů, která funguje až příliš dobře v souvislosti s konkrétními zabijáky. To má podle poznámek k patchi vést k až neúnosně dlouhým hrám, takže se vývojáři rozhodli trochu vyrovnat šance a fungování generátorů, resp. mechanismů na ně napojených, mírně upravili tak, aby měli zabijáci větší pravděpodobnost úspěchu.
Napsat komentář
Pro přidávání komentářů se musíte nejdříve přihlásit.