branding
Wonder Woman, Warner Bros. Interactive Entertainment, Wonder Woman nebude live service hrou

Wonder Woman nebude live service hrou

Warner Bros. vyvrací spekulace z inzerátu na člověka se zkušenostmi s tímto modelem

Zdroj: Warner Bros.
19. 11. 2023

Za necelý měsíc to už budou dva roky, kdy společnost Warner Bros. oznámila, že studio Monolith Productions – známé například díky mordorské sérii s díly Shadow of Mordor a Shadow of War – pracuje na hře s Wonder Woman v hlavní roli. Vedle krátkého teaseru je to ale přibližně to jediné, co o hře víme, pomineme-li očekávané žánrové zařazení do ranku akčních adventur v otevřeném světě, a nic se na tom nemění ani v těchto dnech, kdy se kolem hry rozběhla pro mnohé hráče poměrně zásadní spekulace. Studio Monolith totiž do svého středu prostřednictvím inzerátu hledalo člověka se zkušenostmi s tituly, které využívaly live service model, což pro část fanoušků neznělo zrovna povzbudivě. Například Marvel’s Avengers – byť se titul v závěru své plnohodnotné existence vykoupil obsahem i mnohými úpravami – je příkladem, proč raději chtít tradiční akční adventuru a užít si příběh bez nutnosti zabývat se dalšími platbami, pro Wonder Woman to ale nemuselo platit.

Na inzerát upozornil magazín WCCFTech už začátkem měsíce a citoval větu, která už ale momentálně v inzerátu zanesená není. Progrmátor měl „pomáhat udržovat live produkt a/nebo hru“, což bylo uvedeno v části důležitých schopností uchazeče. Tím pádem se zdálo, že jde o klíčovou součást chystané hry, zvlášť když nebyl pochyb, že se inzerát skutečně týká vývoje Wonder Woman. Ostatně, několikrát je v inzerátu uvedeno, že uchazeč přivede k životu ikonickou hrdinku světa DC Comics, kterou bude právě Wonder Woman. A WCCFTech pak vše dával do správného kontextu posledního vyjádření CEO Warner Bros Davida Zaslava, který během zveřejňování finančních výsledků za 2. čtvrtletí finančního roku 2024 investory informoval, že společnost vyvine úsilí, aby se zaměřila na live service model coby novou formu pro vlastní hry vycházející z největší značek, takže už opravdu téměř nebylo pochyb.

Jenže do uvažování hráčů a diskuzí na téma, zda to může hře ublížit, nebo naopak prospět například skrze delší životní cyklus, vstoupili sami zástupci Warner Bros. a vyvrátili, že by Wonder Woman vznikala coby live serivce titul. Vyjádření jako první přinesl magazín IGN (přes VGC) a měl by sloužit jako uklidnění pro ty, kdo chtěli přímočarou a jasně danou záležitost. „Wonder Woman je singleplayerová akční adventura zasazená do dynamického otevřeného světa. Tento third person zážitek umožní hráčům stát se Dianou z Themysciry, představí vlastní příběh zasazený v DC Universe a bude využívat systém Nemesis. Wonder Woman není designována jako live service hra,“ uvedl mluvčí Warner Bros.

Zůstává však otázkou, proč právě Wonder Woman live service hrou nebude, zatímco dříve oznámená a téměř dokončená hra Suicide Squad: Kill the Justice League ano. I s přihlédnutím k tomu, co o live service modelu řekl Zaslav, a jak se vývojáři z Rocksteady k Suicide Squad staví, je to přinejmenším zarážející, upřímně ale za sebe mohu říct, že si vlastně ani příliš nestěžuji…

Nahlásit chybu v článku

1

Napsat komentář

Další články
Nahoru