branding
Cities: Skylines II, Paradox Interactive, Cities: Skylines II vyjdou s řadou technických nedostatků

Updaty do Cities: Skylines II už budou chodit pomaleji

Vývojáři se soustředí na větší věci. Editor modifikací je vzdálen několik měsíců

Zdroj: Paradox Interactive
15. 11. 2023
Název: Cities: Skylines II Vývojář: Vydavatel: Platformy: , , Žánr: , Datum vydání: 24. 10. 2023

Ačkoliv vývojáři ze studia Colossal Order usilovně pracovali na tom, aby se stav a výkon hry Cities: Skylines II po vydání zlepšil, pořád je co opravovat a přidávat. Podle nejnovějšího blogu vývojářů se nicméně zdá, že po nejnutnější optimalizaci a – upřímně – částečné zlepšení plynulosti hry, se chtějí autoři soustředit na větší problémy, jejichž řešení si ale logicky vyžádá více času. Znamená to, že týdenní patche, které mohli hráči od uvedení hry očekávat, budou po vydání toho posledního ukončeny a nahradí je větší updaty po delších časových úsecích.

„V uplynulých týdnech jsme patche vydávali ve velmi rychlém tempu. Ještě jeden brzy dorazí, ale poté se už budeme soustředit na větší opravy,“ napsala CEO studia Mariina Hallikainen. Doplnila, že tým se momentálně soustředí na LODy a vylepšení celkového výkonu hry, ale v přípravě je i celá řada menších úprav a vybalancování, která bude do hry postupně zpracována. „Objem práce je opravdu velký a bohužel neexistuje žádné snadné řešení, jak vylepšit výkon hry jednorázově,“ dodala pak Hallikainen a vysvětlila, že právě kvůli tomu musí celou práci rozdělit na větší celky a dát týmu trochu prostoru, aby mohl hru přivést do stavu, ve kterém se hrou bude Colossal Order spokojené.

Bohužel, změna způsobu práce s sebou přináší i odklad některých prvků a funkcí, na které komunita stále čeká, a řeč je především o editoru, pomocí kterého by bylo snazší vytvářet modifikace. Hallikainen doslova uvedla, že bude trvat ještě několik měsíců, než bude Editor k dispozici, což může působit jako ledová sprcha pro všechny, kdo se užuž těšili na vlastní vylepšování a doplňování hry. Toho bychom se ale měli dočkat alespoň prostřednictvím dříve představených tematických balíčků, které chystají oslovení autoři modifikací. Do hry budou moci nové budovy a objekty dostat, až bude interně v rámci Editoru fungovat import vlastní grafiky, ani v této souvislosti ale studio bohužel neposkytuje žádné informace o možném termínu dokončení.

Ve finále se pak tahle „termínová nejistota“ pojí i s konzolovými verzemi, které podle vyjádření ředitelky Colossal Order nedorazí dřív, než bude připraven Editor. Opět se tedy můžeme bavit o několika měsících čekání, což komunita nepřijímá zrovna s nadšením. Nezbývá ale v tuto chvíli nic jiného, než hru buďto nekoupit, nebo trpělivě čekat, každý týden by se však aspoň hráči měli dozvídat, co se kolem hry děje, protože CEO studia slíbila, že minimálně její blogy na týdenní bázi vycházet budou.

Nahlásit chybu v článku

1

Napsat komentář

Další články
Nahoru