Během PC Gaming Show se fanoušci historických akcí dočkali oznámení pokračování historické akce Chivalry. Druhý díl slibuje stavět na základech originálu a zlepšit se prakticky ve všem. Kromě větší a bohatší náplně chtějí autoři také věnovat více pozornosti bugům, na které si v poslední dob komunita prvního dílu celkem stěžuje.
Nové Chivalry chce vytvořit standard pro historické akce a nabídne on-line bitvy až pro 64 hráčů. Vedle toho přinese vývojářský tým Torn Banner Studios také přepracovaný systém soubojů, který slibuje nabídnout více plynulosti i svižnější a ve finále i přístupnější zážitek.
Šéf Torn Banner Studios Steve Piggott k pokračování sděluje následující: „Jsme přesvědčeni, že je to hra postavená na tom, co naši největší fanoušci milovali na originálu: nejlepší souboje s meči, epičnost, organicky se vyvíjející válečné příběhy, emoce bitev a nedotknutelná osobnost a humor Chivalry. To vše postoupilo na vyšší úroveň a k tomu dáme spousty nových funkcí, které jsme ještě ani nenakousli.”
Nakousávat a třeba i rovnou oddělovat ale budou moci hráči svým protivníkům končetiny a celé to bude vypadat opět o něco realističtěji. A to díky partnerství s Epicem, jehož výsledkem je poslední verze enginu Unreal. S touto technologií v zádech se autoři chlubí mimo jiné i tím, že budou moci docílit vyloženě filmového dojmu. Ten budou půjde ocenit zejména v rozsáhlých bitevních scénářích, které propojí několik samostatných bitev a misí.
O vydání hry se postará Tripwire interactive, který se hrou zamíří příští rok prozatím pouze na PC. Roční exkluzivitu si ale i tentokrát zajistil Epic Game Store.
Napsat komentář
Pro přidávání komentářů se musíte nejdříve přihlásit.