branding
Stray, Annapurna Interactive, Kočičí dobrodružství Stray obdrží animovaný film

Kočičí dobrodružství Stray obdrží animovaný film

Na snímku pracuje přímo Annapurna Animation. V budoucnu by mohlo dojít i na další hry

Zdroj: Annapurna Interactive
Název: Stray Vývojář: Vydavatel: Platformy: , , , , , , Žánr: ,
Datum vydání:
19. 7. 2022
10. 8. 2023 (Xbox One, Xbox Series S | X)
Vánoce 2024 (Switch)

S filmovými či seriálovými zpracováními videoher se nám v poslední době nějak roztrhl pytel a navíc se zdá, že už ani nepanují tak velké obavy z „prokletí adaptací“. Dalším herním kouskem, který zamíří na filmová plátna je loňský kočičí hit Stray, za nímž stálo BlueTwelve Studio a vydalo jej Annapurna Interactive. Právě společnost Annapurna přímo iniciuje vznik tohoto animovaného snímku, jak exkluzivně informoval magazín Entertainment Weekly.

Stray o dobrodružném příběhu opuštěné kočky putujícím městem robotů vyšlo loni na PC a PlayStation 4 a PlayStation 5, přičemž před pár týdny zavítalo i na konzole Xbox One a Xbox Series. Hra byla oceňována pro svůj nápad, audiovizuální stránku, hratelnost, ale jednoduše i pro svou roztomilost, a to jak hráči, tak i recenzenty. Vznik filmu ze strany Annapurny navazuje na úspěch dalšího titulu, tentokrát však jiném animovaném filmu, jimž byla na konci června na Netflixu uvedená Nimona. Na základě toho se společnost pustila do své další „filmové fáze“, jejíž součástí je i animovaný film podle Stray, ale i několik dalších titulů. Dle plánů by se ovšem mohly zfilmování dočkat i další herní počiny, jež Annapurna vydala v rámci své herní větve. Mezi ty patří například Twelve Minutes, The Artful Escape, Neon White a řada dalších.

O film se nepřekvapivě postará vlastní animační studio Annapurna Animation, které vede Robert Baird. Ten v rozhovoru pro Entertainment Weekly uvedl, že si jsou dobře vědomi toho, co je podstatou příběhu, aby dokázali převést hru do podoby filmu. Hru popsal jako roztomilé dobrodružství a zároveň „buddy komedii“ mezi kočkou a robotem, přičemž z jeho pohledu mnohé vypovídá i o lidech, ačkoli ve hře žádní lidé nejsou. Vývojáři z BlueTwelve Studios navíc žánr hry popsali jako „hopepunk“, přičemž Bairdovi se tento pojem zamlouvá a rozhodně jej chtějí zachovat, a tak natočit i první „hopepunkový film“ vůbec. Pro Stray se rozhodli především z důvodu oblíbenosti hry a díky jejímu rezonování napříč hráči.

Ačkoli byla s novými plány zmíněna i jména, například spolurežisér Nimony Nick Bruno či režisér Doby ledové Chris Wedge, ani jeden z nich nemá být zapojen do prací na Stray, nýbrž na dalších oznámených projektech. Kdo se v tomto případě ujme režie, scénáře a dalších pozic, to zatím nebylo oznámeno. Totéž pak platí i o možném datu uvedení, jelikož mají být práce na filmu podle všeho na samém začátku.

Nahlásit chybu v článku

Napsat komentář

Další články
Nahoru