branding
Star Wars Jedi: Fallen Order

Star Wars Jedi: Fallen Order zve do světa Wookiů

Čtvrthodina hraní předvádí souboje i praktické použití Síly

8. 6. 2019
Název: Star Wars Jedi: Fallen Order Vývojář: Vydavatel: Platformy: , , Žánr: Datum vydání: 15. 11. 2019

Po delší odmlce jsme se dočkali ukázky nové hry ze světa Hvězdných válek. Univerzum, které v poslední době ve velkém ožívá ve filmovém průmyslu, skomírá po stránce herních zážitků a nebýt Battlefrontu, tak mohou hráči tak akorát zatlačit slzu. Konečně se ale blýská na lepší časy, které po neúspěchu Visceral Games plánují odstartovat vývojáři série Titanfall – Respawn Entertainment. Ti přinesli zcela novou ukázku Star Wars Jedi: Fallen Order, kterou vydavatelství Electronic Arts odhalilo v rámci akce EA Play.

V téměř patnácti minutách záběrů zavítáme do notoricky známého univerza po událostech třetí epizody a do doby, kdy jsou rytíři Jedi ve jménu rozkazu 66 pronásledováni a do posledního jedince nelítostně likvidováni. Hlavní hrdina Cal Kestis nikdy nedokončil svůj výcvik a ke svým schopnostem se ve světle posledních událostí raději nehlásí. Nešťastnou náhodou ale odhalí svůj potenciál a rázem se ve hře postaví do role pronásledovaného rebela. V kůži lovné zvěře se bude muset postavit všemocnému impériu a nastartovat revoluci, která dojde do zdárného konce až v šesté epizodě.

Příběhové pozadí hraje pro vývojářský tým Respawn Entertainment hlavní roli. Důrazem na vyprávění se vývojáři chlubí již delší dobu a na to konto čerstvá ukázka odhaluje mimo jiné také jednu ze starých známých postav. Tou je rebel Saw Gerrera, který doprovází hráče na planetě Kashyyyk, domovské krajině Žvejkala.

Právě tam hráče nová upoutávka zavede a tam také odhaluje lineárně vypadající dobrodružství zasazené do známých kulis a doprovázené povědomou orchestrální hudbou. Minout rovněž nelze prvky hratelnosti známé například ze série Titanfall. Tým Respawn Entertainment se zkrátka nezapře a kromě frenetické akce tak například nesmí chybět pobíhání po zdech. V kontextu hry to ale samozřejmě dává smysl a stejně tak má své místo i používání silou propůjčených speciálních schopností, bez kterých nebude mimo jiné možné vyřešit celou řadu enviromentálních hádanek. Ty budou rozeseté po celé herní mapě, která navzdory dojmu z ukázky určitě nebude lineární. Náplň bude naopak soustředěná okolo centrálních hubů, z nichž bude možné prozkoumávat větší otevřené oblasti.

A na to už přijde řeč 15. listopadu, kdy hra dorazí na PC, Xbox One a na PlayStation 4. Závěrem ještě můžeme opětovně vypíchnout sliby o absenci mikrotransakcí a o ryze singleplayerovém zážitku bez přítomnosti on-line hry. Zkrátka něco, co tu v takovémto měřítku již delší dobu dobu nebylo.

Nahlásit chybu v článku

6

Napsat komentář

Další články
Nahoru