Vývojáři ze studia Full Circle se už potřetí sešli před kamerou, aby dali hráčům a fanouškům série Skate vědět, co nového se děje s připravovaným pokračováním. Hned na úvod můžeme potvrdit, že jsme se ani tentokrát nedočkali odhalení data vydání a naopak jsme mohli sledovat jen další záběry označované jako „pre-pre-alfa“. Tím chtějí dát vývojáři nepochybně křiklavě najevo, že vydání jen tak nepřijde, ale na druhou stranu naznačují, že k posunům dochází a začínají už mluvit o testování na konzolích. Nad rámec toho pak promluvili o aktivitách, které budou tvořit část herního zážitku a doplňují, že nový Skate nabídne i vyvíjející se příběh, ať už samotného města San Vansterdam nebo jednotlivých hráčů.
Společně s creative directorem Cuzem Parrym usedli k dalšímu natáčení pořadu The Board Room Scott Bradford, který je zodpovědný za zmíněné aktivity z pozice vedoucího designéra, dále designérak Kristine Li, starající se o rovněž o herní náplň a v neposlední řadě vedoucí systémový designér Tobin Tse. Na úvod nejdříve zaznělo, že se dění v San Vansterdamu skutečně bude odvíjet podle daného příběhu, kterému bude později věnována vlastní epizoda The Board Room. Neznáme tedy žádné detaily, dá se však očekávat, že příběh bude linkou na pozadí, která s největší pravděpodobností pouze nastaví celkový tón a atmosféru, automaticky bychom nepředpokládali, že hra nabídne příběhové cutscény a skutečný děj navázaný na vašeho skateboardistu.
Dále se už jednotliví vývojáři začali vyjadřovat k tomu, co budou hráči ve městě dělat s tím, že všechny činnosti vychází ze tří podmínek. Jednotlivé události by se měly neustále měnit a vyvíjet. Dále se vývojáři nechtějí nechávat příliš svázat pravidly našeho skutečného světa, takže dojde na ohýbání pravidel fyziky a porušování některých pravidel. Vychází to zřejmě z toho, že už jsme na mnoha videích mohli vidět nejrůznější dráhy, tratě a skoky vysoko v oblacích, případně že hráčova postava ani nemrkla po dopadu z obrovské výšky, a naopak ještě za letu nechala ve své ruce zhmotnit skateboard, na který ladně naskočila. Posledním pravidlem, kterým se lidé z Full Circle řídili, pak je zapojení celé komunity do aktivit ve městě a samozřejmě zábava, kterou má hraní Skate vyvolávat.
Pokud bychom měli být konkrétnější, vývojáři chystají několik způsobů, jak Skate hrát. Nad rámec volné jízdy po městě a tzv. „flumpingu“ – což je kombinace slov flicking a jumping, znamenající průzkum na skateboardu i po vlastních – se budeme moci zapojit do krátkých výzev pro jednoho hráče, ke slovu přijdou i delší dynamické události zaměřené na kooperativní hraní a chybět nebudou ani velké komunitní akce pro skupiny hráčů, stejně jako tzv. Throwdowns, tedy minihry vytvořené jednotlivými hráči, v nichž může jít takřka o cokoliv. Za plnění těchto aktivit budou hráči získávat body zkušeností a vylepšovat svou postavu. Cuz Parry nicméně ještě jednou připomněl, že spekulace o lootboxech jsou zcela liché, nezakládají se na pravdě a, co je hlavní, ve Skate skutečně žádné nebudou.
Vrcholem snahy lidí z Full Circle je nabídnout hráčům dlouhotrvající zážitek, pohodovou hratelnost, zábavu, ale také náhled do kultury skateboardingu, ať už se v ní pohybujete, či nikoliv. Je to ostatně designérka Kristine Li, která potvrdila, že má mnoho známých, kteří rozhodně na skejtu nejezdí, ale přesto se hodně zajímají o to, co ve Full Circle vzniká a chtěli by si hru vyzkoušet. Tak snad to bude platit univerzálně, a až hra vyjde – doufejme, že to nebude trvat několik dalších let – budeme se o tom moci sami přesvědčit.
Napsat komentář
Pro přidávání komentářů se musíte nejdříve přihlásit.