V průběhu včerejšího dne jsme vás upozorňovali na večerní prezentaci hry Diablo IV, ve které chtěl Blizzard ještě jednou reflektovat uplynulý betatest, představit změny v dungeonech či vlastnostech jednotlivých tříd hrdinů a promluvit také o blížícím se vydání. Objevovaly se však náznaky, že součástí hodinu a půl trvající prezentace bude také nějaké překvapení, a ačkoliv se nejednalo o mnohými hráči vytoužené předčasné vydání, potvrdily se spekulace o ještě jednom testu. Vývojáři jej nazývají „Server Slam“, proběhne od 12. do 14. května, a hráči si budou moci vychutnat úplně novou verzi, do které se už promítly některé z předchozích připomínek a avizovaných změn.
#DiabloIV draws near.
We’ve heard your feedback, it’s time to visit Sanctuary once more before June.
Join the Server Slam, May 12-14 🔥 pic.twitter.com/B2fr8TF5p6
— Diablo (@Diablo) April 20, 2023
Během přenosu to oznámil sám game director Joe Shelly a doslova vyzval hráče, aby přišli a pokusili se zničit servery, na kterých Diablo IV běží. „Potřebujeme tolik lidí, kolik to jen bude možné, aby se připojili, podívali se na Diablo IV a hru si zahráli, abychom otestovali naše servery před spuštěním,“ vysvětlil game director a nepřímo tím odkázal na problémy, které hráči zažili během betatestu. Zejména v první předčasné vlně přístupů pro hráče s předobjednávkami vznikaly dlouhé fronty, v nichž se na připojení do hry čekalo i desítky minut. Ještě horší ale bylo, že hra zjevně trpěla na problémy s konektivitou a mnozí hráči, kteří trpělivě čekali velmi dlouhou dobu na to, aby si mohli konečně zahrát, se ve výsledku pročekali jen k chybové hlášce a mohli začít čekat znovu. V druhé vlně, otevřené už všem hráčům bez jakýchkoliv restrikcí, byla situace hladší, ne však ideální a Blizzard zřejmě i se vzpomínkou na tragický launch Diabla III dělá všechno pro to, aby se 6. června apokalypsa neopakovala.
Co se týče posledního testu před vydáním, dostupný bude na všech platformách a hráči se opět podívají na samý začátek příběhu. Čeká je po obsahové stránce to stejné, co si mohli vyzkoušet už dříve a stejný zůstává i limit maximální dosažitelné úrovně, tedy 20. Nad rámec zanesených oprav, změn a vybalancování řady aspektů se pak mohou zájemci těšit na častější výskyt World Bosse – Ashavy – který se objeví každé tři hodiny a dá tak hráčům víc pokusů na zisk cenné trofeje. K dispozici bude všech pět hratelných tříd, všechny questy, dungeony i výbava, a pokud se vám podaří dojít až na konec – tedy získat 20. úroveň i skalp Ashavy – čeká vás odměna v podobě trofeje pro svého budoucího koně či jiné zvíře určené k rychlému přesunu.
Napsat komentář
Pro přidávání komentářů se musíte nejdříve přihlásit.