Skladatel Marek Hradil nás upozornil na nový sci-fi survival horor Pyramis od BG Productions, na kterém se podílel jako hudebník a zvukař. Vydání je už na dohled. Pyramis dorazí na Steam 31. března ve verzi pro Windows a Marek nám prozradil, že port pro konzole PlayStation a Xbox Series by mohl vyjít během několika dalších měsíců. “Moje role na tomto projektu je autorství většiny skladeb z hudebního soundtracku a spolupráce na celkové zvukové složce hry,” uvedl Marek Hradil.
„Co zpočátku vypadá jako rutinní mise, se však brzy změní v boj o holý život,“ vypráví Marek Hradil.
“Pyramis je sci-fi survival hororová hra inspirovaná legendárními díly H. R. Gigera a klasikami žánru filmové a seriálové tvorby. Přináší návrat ke kořenům dnes už klasických hororových her z pohledu první osoby, jako byly například série Penumbra, Amnesia nebo Alien: Isolation. Zároveň je však modernizuje novými prvky, krásnou grafikou a atmosférickým ozvučením,” popsal Marek. Při pohledu na některé obrázky se ale nemůžu ubránit vzpomínkám také na nedávný Scorn nebo starší Lust from Beyond.
A o čem vlastně novinka je? “Zavede vás do mrazivé Antarktidy roku 2011, kde se vžijete do role důstojníka letectva Paula Cooka. Ten se vydává po zachycení signálu SOS hledat svého staršího bratra do tajemného vojenského komplexu. Co zpočátku vypadá jako rutinní mise, se však brzy změní v boj o holý život,” vypráví Marek. Stejně jako hra samotná nás ale zajímalo i to, jak se k projektu dostal a zda je jediným Čechem či Slovákem na palubě. “V týmu jsem jediný Čech. Je to vyloženě spolupráce jen hrstky lidí, kde má absolutně zásadní roli Benjamin Goodwin pocházející z Nového Zélandu a žijící v Los Angeles. Prakticky sám celou hru vymyslel, napsal, designoval a naprogramoval. A k tomu už jen několik dalších spolupracovníků,” přiblížil Marek Hradil.
On sám se přitom připojil k týmu shodou šťastných okolností a šlo o první spolupráci s autorem hry. “Měl jsem vyloženě štěstí a byl jsem ve správný okamžik na správném místě. Dříve jsme nespolupracovali a ani jsem nebyl osloven. Benjamin před začátkem vývoje na Discordu sháněl člověka na modelování objektů a já se na hulváta zeptal, jestli by nechtěl někoho i na hudbu a sound design,” vzpomíná Marek. “Po delší diskuzi a poté, co jsem předvedl, co technicky zvládám a umím komponovat a produkovat, předvedl jsem portfolio a dema, tak jsme si plácli,” dodává.
Pokud jde o hru samotnou, to základní už víte. Titul má pohánět jeho příběh, krásná prostředí, nelineární průzkum a samozřejmě také nějaké to strašení. Dojde tu na akci i stealth pasáže, kde se musíte schovávat. Hráči přitom mohou oba přístupy dynamicky střídat. Pyramis slibuje zábavu na šest hodin i úpravu zbraní a obsahuje také survival režim, který se odemkne po dokončení příběhu. Hráči v příběhu zjistí, že se pod naším povrchem se nachází ukrytý tajuplný svět, ale také to, proč nadřízení Paulovi zakázali kontaktovat dlouho ztraceného bratra Waltera. Dostat se zpátky nebude prý vůbec snadné.
Hra běží na Unreal Enginu 5 a využívá technologie Lumen a Nanite.
Napsat komentář
Pro přidávání komentářů se musíte nejdříve přihlásit.