Pro herní sérii Pokémon znamenalo vydání dílů s podtituly Scarlet a Violet velký milník. Hráči se mohou poprvé vydat do kompletně otevřeného světa, byť v něm budou dělat to stejné, co dělali ve všech dílech předtím. Přesto lidé z Game Freaku mluvili v rozhovorech kolem vydání o tom, že i oni chápou novinku jako nahlédnutí do nové kapitoly a samozřejmě nezůstali jen u starého osvědčeného konceptu v podobě cesty k titulu nejlepšího trenéra pokémonů.
O novinkách a jejich dopadech na hratelnost jsme podrobně informovali v naší recenzi, ve které jsme ale bohužel zabrousili i do oblasti kritiky technických nedostatků, kterých je tentokrát opravdu hodně. Tolik, že se i zvedla větší vlna stížností na sociálních sítích, vůči které však byli zprvu vývojáři i vydavatelé z Nintenda hluší. V prohlášení z minulého týdne dokonce uvedli, že se žádnými problémy nezabývají, protože na servisní linku nedorazila žádná upozornění, po další negativní reakci se už ale Nintendo omlouvá a slibuje opravy.
A software update for #PokemonScarletViolet (Ver. 1.1.0) will be released on 12/1. Please visit our website for more information: https://t.co/4kh6Dtui4c
We take the feedback from players seriously, and will continue to work on improvements to the games.
— Nintendo of America (@NintendoAmerica) December 1, 2022
„Jsme si vědomi toho, že hráči mohli narazit na problémy ovlivňující výkon hry. Naším cílem je, aby měli hráči z našich titulů dobrý pocit a omlouváme se za všechny problémy. Vážíme si zpětné vazby od hráčů, nebereme ji na lehkou váhu a dále pracujeme na vylepšování,“ uvedlo Nintendo v průběhu dnešního dne na stránce s detaily ohledně nového patche. Hra se díky němu posouvá na verzi 1.1.0 a jednou z největších změn je spuštění hodnocených zápasů v první sezóně. Zároveň patch opravuje nespouštění hudby, resp. spouštění skladeb z jiných pasáží zejména v soubojích. Pak už jen doplňují, že došlo na opravení vybraných chyb, ale konkrétní bohužel nejsou.
Jen namátkou si hráči stěžovali například na neostré textury na místech, kde by i s ohledem na výkon Switche ostré být měli. Problémem bylo i vlastní nenačítání textur, zejména při rychlém pohybu herním světem, což způsobovalo propadávání mimo geometrii světa nebo zjevování divokých pokémonů na poslední chvíli. A Scarlet & Violet bohužel neoplývá ani bůhvíjakou stabilitou, ať už ve smyslu frekvence snímků nebo hry jako takové. Je nicméně povzbudivé, že vývojáři konečně otevřeně stížnosti přijali a pokusí se s problémy něco udělat.
Napsat komentář
Pro přidávání komentářů se musíte nejdříve přihlásit.