Pokud jste hráli BioShock nebo S.T.A.L.K.E.R., je velmi pravděpodobné, že vyhlížíte střílečku s RPG prvky Atomic Heart. Výlet do alternativní verze 50. let minulého století, navíc v Sovětském svazu, ze kterého se stala velmoc díky nově získaném polymeru a možnosti vytvářet roboty ovládané vlastní myslí, zní velmi lákavě a stejně tak i vypadá z trailerů a ukázek. Za hrou stojí ruské studio Mundfish, které sídlí na Kypru, a také díky tomu panuje přesvědčení, že hra skutečně dorazí v termínu, který vývojáři určili na začátku listopadu, tedy 21. února příštího roku. Už v průběhu října se však na stránkách ruského magazínu DTF objevil dlouhý článek o velmi neuspokojivém stavu vývoje, chaosu i značných problémech, kvůli kterým někteří hráči stále pochybují. A nyní se k tomu přidává i tvrzení, že jeden z fanoušků hry se dostal k takřka finální verzi hry a na Redditu diskutoval o tom, co má se získaným buildem vlastně udělat.
O incidentu informuje magazín Exputer, který odkazuje na již smazané příspěvky uživatele Redditu s přezdívkou CamurAtes. Ve svém příspěvku informoval hráče sdružené kolem Atomic Heart o tom, že se dostal k dokončené verzi hry, a podle očekávání ho další diskutující začali bombardovat nejrůznějšími dotazy. Aby CamurAtes podpořil svá slova o tom, že si už může očekávaný titul zahrát, sdílel s fanoušky několik screenshotů, údajně pocházejících z prvních přibližně 30 minut hry. „První půlhodina byla simulátor chození bez jakékoliv akce. Dál jsem nehrál, ale budu pokračovat,“ napsal CamurAtes své první dojmy. Dále doplnil, že i když disponuje grafickou kartou GeForce RTX 3080, hra prý nedokáže udržet 60 fps v rozlišení 1080p, pokud nastavíte nejvyšší úroveň kvality grafiky a zapnete ray tracing.
Další detaily bohužel vzaly za své kvůli smazání obsahu původního příspěvku i všech komentářů jeho autora, přesto řada hráčů prosí, aby CamurAtes vypustil hru do světa a podělil se s ostatními, kteří se užuž nemohou dočkat. To je samozřejmě ten nejhorší možný scénář, do kterého by se chtěli autoři hry spolu s vydavateli ze společnosti Focus Entertainment dostat a bude nesmírně vypjaté sledovat, jak situace dopadne. Pokud je totiž pravdou to, co zaznělo od zdrojů zmíněného ruského magazínu, vývoj slibné hry by skutečně bylo možné prohlásit za horor. Podle DTF se vývojáři dostali do spirály těžkých přesčasů, vývoj trpěl na špatná rozhodnutí managementu i plánování a vývojáři musí opravdu pospíchat, aby stihli stanovené datum vydání.
Velkým problémem měl být také odchod všech grafiků v roce 2020 a později také převážného množství testerů, což je jeden velký zásek za druhým. Videa, která vycházela dříve, pak měla pocházet z vycizelovaných ukázek pro investory, kteří si žádají přímé monitorování situace kolem hry na čtvrtletní bázi, ale ony ukázky prý neměly ani vzdáleně odpovídat tomu, jak je na tom hra coby celek. Právě odchod testerů pak může souviset i s tím, že build hry je někomu k dispozici, když se Exputer domnívá, že CamurAtes do QA týmu původně patřil. Pokud vás ani to nezviklalo, samozřejmě je nutné dát vývojářům prostor, který si na dokončení hry vytyčili a doufat, že vše dopadne lépe, než jak se může podle informací DTF zdát. Jasno snad budeme mít v únoru.
Napsat komentář
Pro přidávání komentářů se musíte nejdříve přihlásit.