Moderátor podcastu Sacred Symbols Colin Moriarty přináší údajné novinky o Star Wars: Eclipse. Ve svém pořadu informoval o nové rase v univerzu, politickém konfliktu i dalších podrobnostech, které částečně odhalují zápletku a námět celé hry. Sdělil, že informace získal z dokumentů k takzvanému Projektu S, které mu byly poskytnuty. Dodal také, že připravovaná akční adventura, na níž pracuje pařížské studio Quantic Dream stojící za populárními tituly Heavy Rain, Beyond: Two Souls nebo Detroit: Become Human, je stále v rané fázi vývoje.
Získané dokumenty nastínily příběhovou stránku hry, zejména pak její hlavní postavy s tím, že jednou z nich bude Sarah. „Protagonistka je zhruba třicátnice s atletickou postavou a je příslušnicí rasy podobné lidem. Tahle rasa stojí v čele impéria zvaného Zaraan,“ sdělil Moriarty. Zaraané se tak poprvé objeví v univerzu Hvězdných válek, což je ovšem pochopitelný krok, jelikož se Star Wars: Eclipse bude odehrávat v neprobádaném období Vrcholné republiky a zlaté éře rytířů Jedi.
Díky dostupným materiálům pak Moriarty vysvětluje, že si nová rasa zakládá na politické i vojenské agresivitě. Insider ovšem nepřiblížil, co to konkrétně bude znamenat, čili můžeme pouze odhadovat, že z většiny postav pocítíme výrazný smysl pro řád a odhodlání všechno řešit bojem. Dle toho Zaraané také mají zvláštní, skoro až vojenské povinnosti v manželství. Z páru se stává svým způsobem tým, který musí za každou cenu být na stejné vlně a spolupracovat. A to bude problémem v životě Sarah, která bude vdaná za muže jménem Xendo. „Zatímco Sarah je fanatická vyznavačka násilí a zločinnosti, což je denní chléb její říše, Xendo je mnohem mírumilovnější,“ popsal Moriarty kousek dějové složky. Podle toho to vypadá, že část hry by se měla točit kolem vztahu právě těchto dvou postav a konfliktu, který mezi nimi vznikne kvůli odlišnému politickému názoru a pohledu na život.
Jak nakonec celá zápletka bude vypadat ve finální podobě, se rozhodne během následujících let, jelikož tvůrci údajně plánují vydání zhruba až v roce 2027. V tomto ohledu Moriarty rovněž podotkl, že vývoj je teprve v rané fázi. „Pokud vím, tak titul ještě není ani pořádně ve výrobě,“ sdělil. Ohledně produkce pak dodal, že se na hře podílí herní designér David Cage, který má na svém kontě právě všechny vydané tituly společnosti Quantic Dream, a spisovatel Adam Williams, jenž pomáhal s dialogy v Detroit: Become Human. Tím se jen potvrzují dřívější informace, že hráči mohou očekávat další příběhově rozvětvené dobrodružství ovlivněné jejich rozhodnutími, která určí, co se stane před závěrečnými titulky. Větší důraz bude kladen také na akci, jak sdělil v rozhovoru pro IGN generální ředitel Quantic Dream Guillaume de Fondaumiere, o čemž více podrobností naleznete v naší dřívější zprávě.
Společně s nečekaným přísunem o hře, která má být ještě roky daleko, se nicméně objevily spekulace, že nešlo ve skutečnosti o žádný únik, ale o cílenou kampaň oddělení lidských zdrojů splečnosti Quantic Dream. S tímto tvrzením přichází renomovaný insider Tom Henderson, který ve svém krátkém článku publikovaném na webu Insider Gaming tvrdí, že informace nezávisle potvrdil spolu s tím, že se na internet dostaly se záměrem přilákat k vývoji další zaměstnance. S nedostatkem pracovních sil se má Quantic Dream potýkat už delší dobu, jak jsme ostatně dříve informovali, a podobně jako v případě prvního teaseru mají střípky informací o hře sloužit pro zvýšení zájmu na hře pracovat.
Ever wondered what a controlled leak could look like?
Here’s one by Quantic Dream on Star Wars Eclipse 🧐 https://t.co/ZsnHaWRx1L
— Tom Henderson (@_Tom_Henderson_) October 23, 2022
Napsat komentář
Pro přidávání komentářů se musíte nejdříve přihlásit.