Když autor série Ed Boon ještě před oslavami 30 let série Mortal Kombat avizoval, že se hráči nemají těšit na oznámení dalšího plnohodnotného pokračování, patrně už dopředu tušil, na kdy majitelé studia NetherRealm ze společnosti Warner Bros. přichystali tak trochu jiné oznámení. Zčistajasna se totiž právě dnes dozvídáme o novém titulu Mortal Kombat: Onslaught – mobilním sběratelském RPG, které je zaměřené na příběh a přichází jen s těmi nejvyššími ambicemi. Hra dorazí v příštím roce na zařízení s operačním systémem iOS a Android, stojí za ní přímo vývojáři z NetherRealmu a na hráčích bude, aby sestavili skupinu obávaných bojovníků a vrhnuli se do velkých bitev se snahou zastavit všechny hrozby napříč jednotlivými světy.
Onslaught zpracuje známou látku trochu jinak, zaměří se především na příběh a prim by měly hrát i slíbené cutscény v konzolové kvalitě.
Jak poukazuje tisková zpráva, Mortal Kombat: Onslaught bude první mobilní hrou vycházející z této slavné série po Mortal Kombat Mobile z roku 2015. V případě dnes již sedm let starého titulu šlo nicméně o klasickou bojovku, takže se není čemu divit, že má na svém kontě přes 150 milionů instalací a podle tiskové zprávy Warner Bros. opanuje páté místo v žebříčku nejstahovanějších mobilních bojovek. Jak už jsme ale naznačili výše, Onslaught zpracuje známou látku trochu jinak, zaměří se především na příběh a prim by měly hrát i slíbené cutscény v konzolové kvalitě. Přesto ale zatím autoři hry nedokázali přesně popsat, jak se bude Onslaught hrát a moudří nejsme ani z obecného vyjádření Eda Boona.
„Posouváme hranice hry Mortal Kombat, abychom hráčům umožnili zažít celou sérii jinak, a přitom zůstali věrní jejímu základnímu niternímu charakteru,“ říká lodivod studia NetherRealm. Dodává pak, že Mortal Kombat: Onslaught bude strategické týmové RPG s rychlým skupinovým bojem zblízka, které je určeno jak veteránům, tak zcela novým hráčům, kteří dosud neměli se sérií žádnou zkušenost. Jestli takoví existují, s přihlédnutím k tomu, o jak velký fenomén jde, nelze s jistotou určit, skutečně se ale o hře bohužel nedozvídáme nic, na čem by se dalo vybudovat jakékoliv očekávání. Vodítkem nakonec není ani jediný dostupný artwork, který vidíte v úvodu článku, protože je rovněž natolik obecný, že by jej s odkazem na známé postavy bylo možné přilepit k jakékoliv hře z tohoto univerza.
Nezbývá proto než čekat, případně sledovat oficiální webovou prezentaci, která momentálně láká k registraci do newsletteru a i ona hlasitě mlčí o dalších detailech.
Napsat komentář
Pro přidávání komentářů se musíte nejdříve přihlásit.